*Lillian* Skrevet 6. desember 2002 #1 Skrevet 6. desember 2002 Bare lurer på hva slags planer dere har for lørdag kveld, jeg... Jeg trenger kanskje noen tips... Sambo skal på julebord med jobben sin og blir borte hele kvelden, så jeg aner ikke riktig hva jeg skal finne på. Har fått spørsmål fra ei bekjent om å bli med ut i Asker, men jeg må si at "Asker City" frister ikke så veeeldig sammen med henne.... Hva skal jeg finne på da? Høres så kjedelig ut å skulle sitte alene hjemme her hele lørdagskvelden.... Trenger tips!!! Koz, Lillian
Gjest Zalomine Skrevet 6. desember 2002 #2 Skrevet 6. desember 2002 Min sambo skal også på julebord. Og jeg har tenkt til.... nettopp å sitte hjemme. Tenkt å kjøpe noe potetgull eller noe slikt på butikken, og kos meg (det fortjener jeg uansett, "få mensen"-dag = "potetgull under pleddet i sofaen"-dag) Se om det er en film på tv, eller finne en på video. Kose meg, helt alene hjemme. Det skal jeg gjøre! Lage noe god mat tenker jeg Synes ikke det høres noe kjedelig ut jeg. Helt ærlig høres det mye kjedeligere ut å skulle være med ham (noe jeg uansett ikke har mulighet til) eller "gå på byen". I mine øyne er hjemme-kveld mye bedre
Gjest Lea Skrevet 6. desember 2002 #3 Skrevet 6. desember 2002 Kjedelige meg blir nok hjemme! Har herja fra meg på byen og i disse julebord-tider er det så mye bråk og fyll at jeg nekter å bevege meg ned til sentrum. Skal være hjemme og kose meg jeg!
starie Skrevet 6. desember 2002 #4 Skrevet 6. desember 2002 Kjæresten min skal også på julebord. Jeg skal ha hjemmekveld og baaare kose meg
blå Skrevet 6. desember 2002 #5 Skrevet 6. desember 2002 Hjemme kveld på lørdag kan være helt herlig, og jeg skal også ha det. Men istedenfor å kose meg med en god film, skal jeg lese til eksamen. Når man har eksamensperiode som nå blir det ikke mye tid til å ta helg. Men neste helg, da skal jeg bare kose meg
Gjest Zalomine Skrevet 6. desember 2002 #6 Skrevet 6. desember 2002 Sååååååå glad jeg ikke har eksamen. Ser folk rundt meg hele dagen som leser og regner oppgaver og tar eksamen (vasker jo på et STUDENTHJEM). Og er veldig glad jeg avla min siste eksamen i sommer
Gjest Starya Skrevet 6. desember 2002 #7 Skrevet 6. desember 2002 Jeg har stevnemøte med en potetgullpose og ei flaske cola. Kanhende blir jeg å lage deig til sandnøtter og tyskeskiver slik at det kan bakes på søndag.
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2002 #8 Skrevet 6. desember 2002 Deilig med en daff lørdagskveld der jeg er enehersker over PC, TV og sjokoladen. Er ikke så ofte alene, så når jeg er det nyyyyyter jeg det.
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #9 Skrevet 6. desember 2002 I morgenkveld skal jeg sitte hos min kjære og se på tv, med pus på fanget. Da rømmer vi fra galehuset vi er i nå, hos foreldrene mine. Eller når jeg tenker meg om, så kommer pus etter på søndag. Da blir jeg helt alene :cry: For S skal jobbe til utpå kvelden engang. Huff og huff. Får ty til dere here da jeg!! Jah!!! :D Goooooood ide!!!
Midnattsol Skrevet 6. desember 2002 #10 Skrevet 6. desember 2002 Sambo var på julebord i går og jeg skulle ha en alene-hjemme-kose-kveld. Det var gørr kjedelig!! I morgen, lørdag kveld, skal vi bare kose oss. Det blir kanskje litt vanskelig siden din, Lillian, skal på julebord. Så..innviter noen venner til deg? Se film? Gå på kafè sammen med noen?
Lisle Skrevet 6. desember 2002 #11 Skrevet 6. desember 2002 idag feiret vi sinterklaas med svigers (søk på internett hvis du ikke vet hva det er > men vi gir hverandre gaver, det kan jeg iallefall si jeg fikk bla noen koselige myke puter til sofaen og vinstativ som jeg har ønsket meg lenge! i morgen skal vi sannsynligvis slappe av hjemme, jeg lager noe godt til middag som vanlig og vi drikker litt øl (han) og vin (meg), internetter litt og ser tv. kanskje stikker han ut til en kompiss, noe jeg ikke har noe imot, da har jeg datan for meg selv ;D neste lørdag skal vi i bursdagselskap og lørdagen etter det er vi i norge igjen! jippi! :D
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 7. desember 2002 #12 Skrevet 7. desember 2002 I kveld skal jeg drikke med noen venner. Tror ikke kjæresten min er så begeistret for at jeg skal drikke med gutter, men... Skal i hvert fall kose meg, for har ikke vært med denne jenta på lenge (og heller ikke guttene).
Kid-a Skrevet 7. desember 2002 #13 Skrevet 7. desember 2002 Jeg skal på to julebord i kveld..... dobbeltbooka meg.....
Gjest care Skrevet 7. desember 2002 #14 Skrevet 7. desember 2002 Jeg og samboer skal ut å spise, feire avsluttende eksamen. :blunke:
Tusenfryd Skrevet 7. desember 2002 #15 Skrevet 7. desember 2002 Vi skal ha noen venner på besøk. Skal begynne å lage mat nå, huset er rent og ryddig og så er det bare å dekke bordet. Det blir veldig hyggelig, det er mennesker vi sjelden ser.
Gjest Tristessa Skrevet 7. desember 2002 #16 Skrevet 7. desember 2002 I kveld skal jeg hvile litt, skravle tull og forhåpentligvis drikke et par glass rødvin med kompis og kjæreste og ende opp i diskusjon om eksistensielle spørsmål. Er den fødte hobbyfilosof...
Ylvalin Skrevet 7. desember 2002 #17 Skrevet 7. desember 2002 Jeg skal på vennefest sammen med kjæresten min. Vi er ikke akkurat sånne "pizzakjærester" som bare sitter i sofaen og glor på TV hele kvelden.
Eli_Na Skrevet 7. desember 2002 #18 Skrevet 7. desember 2002 Skal kose meg hjemme alene(m/2 barn som forhåpentligvis sover) Min mann skal til en kammerat og jeg skal spise snop, ta fotbad,lese blad og bare nyyyte litt alene-tid! :D
bitten242002 Skrevet 7. desember 2002 #19 Skrevet 7. desember 2002 Vi skal ha besøk av noen venner vi...Nå skal vi snart rydde og vaske leiligheten før vi stikker i butikken og handler mat.Skal drikke oss fulle :D og se på Miss world før vi drar på by'n.
Linsi Skrevet 7. desember 2002 #20 Skrevet 7. desember 2002 Samboeren skal på julebord, og jeg skal være hjemme og kose meg med eksamenslesing jeg! Og spise pizza, godteri og cola Synes det er ganske deilig å være alene hjemme av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå