Gå til innhold

Arbeidslyst kom til meg, her skal du få hvile...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare klage litt. I dag får jeg besøk og derfor måååå jeg vaske leiligheten

Jeg haaaaater husarbeid! :sur:

Får bare ikke ut fingern!

Flere der ute ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jepp, er i samme situasjon.

Bare at jeg er ferdig med alt utenom støvsuging av badet. :sjarmor:

Gjest camillo
Skrevet

Prøv å skrive liste over småting, slik at du kan stryke over det når du har gjort det.

Det får til og med meg til å gjøre husarbeid...

Skrevet

agbre: opp av stolen, frem med utstyret.... :husarbeid:

Ikke noe å utsette vettu. Jeg skal sitte her å heie på deg, jeg!!

Skrevet
agbre: opp av stolen, frem med utstyret.... :husarbeid:

Ikke noe å utsette vettu. Jeg skal sitte her å heie på deg, jeg!!

Herlig :ler: Får nesten arbeidslyst, jo :)

Gjest Hipsters
Skrevet

Spill yndlingsmusikken din mens du rydder og vasker. Det går litt lettere da som regel. Og gi deg selv en belønning når de er ferdig :) En flaske vin eller noe, eller drikk mens du rydder... da blir det sikkert nesten festlig :ler:

Skrevet

Ja... Jeg burde ha reist for å male litt mer i huset vårt, men nå har jeg malt hver dag i flere uker, så jeg kjenner jeg blir småkvalm bare jeg tenker på det... Det blir fint, men jeg har maling i nesen og sandsparkel i håret og er rett og slett drittlei :frustrert:

Skrevet

Ferdig :) Puhh. Gjett om jeg er glad :hoppe: Tror foresten at jeg må kjøpe meg ny støvsuger. Tenkte ikke på at det kunstige gresset på verandaen var fullt av vann...... :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Ferdig :)  Puhh. Gjett om jeg er glad :hoppe: Tror foresten at jeg må kjøpe meg ny støvsuger. Tenkte ikke på at det kunstige gresset på verandaen var fullt av vann...... :klø:

Du støvsuger vel ikke gresset vel..... du må kjøpe deg en gressklipper, helst en som du kan sitte på. Mye morsommere enn en støvsuger! :ler::ironi:

Nå som du er ferdig hos deg selv, kan du ta en tur hit for å ta mitt også? JEg kan skrive opp liste til deg...

Hater nemlig husarbeid enda mer enn deg, så... :lol:

(Hørtes jeg ut som en snurt 4 åring nå? Litt sånn: "pappa'n min er sterkere enn pappa'n din osv?"

Skrevet

Jeg har et råd til deg for neste vårrengjøring: meld deg opp til en eksamen. Aldri er lysten til å gjøre husarbeid større enn da.

Skrevet
Jeg har et råd til deg for neste vårrengjøring: meld deg opp til en eksamen. Aldri er lysten til å gjøre husarbeid større enn da.

Helt riktig! Faren er imidlertid at tsjekkiske B-filmer blir vel så interessant... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...