agbre Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Må bare klage litt. I dag får jeg besøk og derfor måååå jeg vaske leiligheten Jeg haaaaater husarbeid! Får bare ikke ut fingern! Flere der ute ?
Gjest Shadowlyn Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Jepp, er i samme situasjon. Bare at jeg er ferdig med alt utenom støvsuging av badet.
Gjest camillo Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Prøv å skrive liste over småting, slik at du kan stryke over det når du har gjort det. Det får til og med meg til å gjøre husarbeid...
Mossa Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 agbre: opp av stolen, frem med utstyret.... Ikke noe å utsette vettu. Jeg skal sitte her å heie på deg, jeg!!
agbre Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2006 agbre: opp av stolen, frem med utstyret.... Ikke noe å utsette vettu. Jeg skal sitte her å heie på deg, jeg!! ← Herlig Får nesten arbeidslyst, jo
Gjest Hipsters Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Spill yndlingsmusikken din mens du rydder og vasker. Det går litt lettere da som regel. Og gi deg selv en belønning når de er ferdig En flaske vin eller noe, eller drikk mens du rydder... da blir det sikkert nesten festlig
Leo Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Ja... Jeg burde ha reist for å male litt mer i huset vårt, men nå har jeg malt hver dag i flere uker, så jeg kjenner jeg blir småkvalm bare jeg tenker på det... Det blir fint, men jeg har maling i nesen og sandsparkel i håret og er rett og slett drittlei
agbre Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2006 Ferdig Puhh. Gjett om jeg er glad Tror foresten at jeg må kjøpe meg ny støvsuger. Tenkte ikke på at det kunstige gresset på verandaen var fullt av vann...... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #9 Skrevet 20. mai 2006 Ferdig Puhh. Gjett om jeg er glad Tror foresten at jeg må kjøpe meg ny støvsuger. Tenkte ikke på at det kunstige gresset på verandaen var fullt av vann...... :klø: ← Du støvsuger vel ikke gresset vel..... du må kjøpe deg en gressklipper, helst en som du kan sitte på. Mye morsommere enn en støvsuger! Nå som du er ferdig hos deg selv, kan du ta en tur hit for å ta mitt også? JEg kan skrive opp liste til deg... Hater nemlig husarbeid enda mer enn deg, så... (Hørtes jeg ut som en snurt 4 åring nå? Litt sånn: "pappa'n min er sterkere enn pappa'n din osv?"
Jane How Skrevet 20. mai 2006 #10 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har et råd til deg for neste vårrengjøring: meld deg opp til en eksamen. Aldri er lysten til å gjøre husarbeid større enn da.
Leo Skrevet 20. mai 2006 #11 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har et råd til deg for neste vårrengjøring: meld deg opp til en eksamen. Aldri er lysten til å gjøre husarbeid større enn da. ← Helt riktig! Faren er imidlertid at tsjekkiske B-filmer blir vel så interessant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå