Gjest Wasabi Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Kan noen anbefale en fin og komfortabel ammmenattkjole? Ser Boob har en variant hos www.mammashop.net men vil gjerne vurdere andre også.
Gjest Wasabi Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Har de sånt i de vanlige damekjedene også? Som Lindex, KappAhl, H&M og sånne?
Grooo Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 KappAhl har kun to-tre bukser + undertøy, ikke noe annet mammatøy. De andre kjedene du nevner har en del mammatøy ja, men ammenattkjole har jeg ikke sett etter.
Gjest Wasabi Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Hm.. tenker å finne meg en slik et eller annet sted, det må da være utrolig praktisk både på sykehuset og i tiden etterpå hjemme i sengen om natten..
jolie Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Det holder jo lenge med en nattskjorte (eller annen skjorte) med knepping
Gjest Wasabi Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 Sikkert, men jeg er ikke tilhenger av nattøy til vanlig og er på jakt etter en tynn enkel nattkjole som jeg kan sprade litt mer rundt i med babyen enn jeg vanligvis gjør in natura! Nattskjorte blir litt for påkledd syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå