Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg prøvde i går å bleke håret mitt, med et annet middel enn jeg pleier bruke. Jeg er veldig fornøyd med merket Depend, men får ikke tak i det her.

Resultatet ble at all ettervekst var gul. sukk. Jeg er SÅ lei av at det skjer. Heldigvis så hadde jeg kjøpt to pakker med tanke på dette, så da det var tørt, hadde jeg i blekemiddel på ny. resultatet ble at etterveksten nå ble lys gul - og resten av håret hvitt og GRÅTT !! Ser ut som en gammel dame :(

Så nå er spørsmålet, finnes de noen god toning jeg han ha i, slik at jeg blir blond, men ikke grå? Da hadde jeg fått gjevnet ut håret, og kankje blitt litt mer gylden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Trur jeg ville gått til frisør å fått jevnet det ut, for håret ditt blir vannvittig slitt om du skal gjøre noe med det selv..

Har selv prøvd mislykka blekinger, og endte hos frisør tilslutt, nå tør jeg ikke lenger gjøre det selv.

Men noe som hjelper mot gulhet hvertfall er silvershampo. Har også hørt mange er fornøyd med den lilla shampoen til define.

Lykke til. Vet akkurat hvor frustrerendes det er med mislykka farging :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

I den tilstanden håret ditt er i nå vil jeg anbefale deg å gå til frisøren. Det blir nok billigere tilsammen, i tillegg til at håret ditt vil få nødvendig pleie..

Gjest Gjest
Skrevet

Frisørene klarer det ikke bedre ! Sist jeg var der så var jeg der i FIRE timer, satt i en evighet med blekemiddelet i, langt over tiden, og med varme til slutt. Da jeg var vasket og tørket, så var jeg skikkelig oransj, og det etter evigheter med venting. jeg nektet å gå slik, så de måtte sitte på overtid, og sette inn striper i det gule for å få det til å se noen lunne bra ut.

Så jeg tror ikke de er eksperter heller. Dessuten så koster det svinaktig mye...

Har med Depend fått bra resultater. Men fikk ikke tak i det nå.

Kan jeg kjøpe en toning, som gjør alt mer gyllent?

Gjest Gjest
Skrevet

Kan jeg kjøpe en toning, som gjør alt mer gyllent?

Skulle likt å visst det jeg også. Var nylig i en skikkelig hårkrise, etter at jeg prøvde poly blonde. ALDRI MER! håret ble knallgult, skikkelig fælt. Jeg dro til en veldig flink frisør jeg kjenner, og hun la inn gylne striper innimellom. Ble kjempebra. Men godt mulig det finnes en toning, jeg vurderte det også men våget ikke. En venninne av meg har hatt gode erfaringer med askeblondt mot gulhet, så kanskje det..? :)

Gjest Gjest
Skrevet

venninna mi bleker håret sitt helt hvitt med hjemmebleking. en gang dro hun til frisør for å få tatt etterveksten. hun bare peisa på med blekemiddel til og med på de delene av håret som alt var hvitt. etterveksten ble gul....

sist jeg bleket ned håret mitt ble jeg nokså kanarigul ja. men først nå etter ca en måned med silvershampoo og balsam så er jeg blitt fin og blond men uten gult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...