Gå til innhold

jeg føler ikke mye

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tissen til parteren er helt flott. Klager ikke på den.

Hvorfor føler jeg ikke velvære ved samleie da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Kjenner du noe når du har samleie med andre?

Skrevet

Det er nødt til å skyldes PC-musklene dine. Du skal være i stand til å dele en banan i to med dem. Det skal heller ikke være mulig å putte en hånd inn der uten problemer.

Gjest d'Arc
Skrevet

Du krever litt for mye av ei mus, valentino.

Skrevet
Du krever litt for mye av ei mus, valentino.

Er det for mye forlangt at hun skal kunne dele en banan med musklene?

Gjest d'Arc
Skrevet

Har jeg ikke prøvd, så vet ikke om det går. Men det er for mye for langt at hun skal kunne få en knyttneve oppi der, helt uten problemer.

Skrevet
Men det er for mye for langt at hun skal kunne få en knyttneve oppi der, helt uten problemer.

Les en gang til det jeg skrev. Det skal jo ikke være mulig uten problemer.

Skrevet

jeg har hatt akkurat det samme problemet så lenge jeg kan huske... :forvirret:

Trodde det var noe galt med meg, for jeg har hatt endel partnere og har aldri kjent noe spesielt. Man kunne liksågodt puttet pikken i et nøkkelhull. Men jeg likte sexen forde, fordi det var nærhet og det er jo andre ting man kan gjøre... ;) .

Men nå har jeg truffet mannen i mitt liv, og det er i ferd med å snu seg. Jeg er blitt hundre ganger tryggere på meg selv, jeg har født et barn, så jeg måtte trene musklene. Nå kjenner jeg det godt, men får fremdeles ikke orgasme, men den tror jeg er rett rundt hjørnet. Må bare la vær å tenke på det hele tiden... :forvirret: .

Så du må bli tryggere på deg selv, og trene bekkenmusklaturen, så kommer det!!!! men det tar tid...

Lykke til!!!!!!!! :klem:

Skrevet

Ps....Jeg klarer fint å få en hånd oppi, med masse god tid....;)

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Ps....Jeg klarer fint å få en hånd oppi, med masse god tid....;)

OIIIIII! jeg får inn to fingre. maks. :hakeslepp:

Gjest Gjesta
Skrevet
OIIIIII! jeg får inn to fingre. maks. :hakeslepp:

Godt at du bare kjenner menn med små pikker, da.

Gjest Gjest
Skrevet
Tissen til parteren er helt flott. Klager ikke på den.

Hvorfor føler jeg ikke velvære ved samleie da?

Jeg var slik før, til jeg kom på at jeg kunne stimulere klitoris med fingrene SAMTIDIG. Da gikk det noen lys opp bokstavelig talt... :sjenert:

Skrevet (endret)

Min klitoris blir følelsesløs når han har pikken i meg. Tuller ikke...den blir helt nummen. Har prøvd med alt mulig vibrerende og det funker ikke.Kjenner ikke noe av berøringen der i det hele tatt, så hva skal en da gjøre???????

Endret av Daiquiry
Gjest gjest1
Skrevet

Får vondt i livmora ved tanken på å knekke en banan inni meg :hår:

Gjest Gjest_d'Arc_*
Skrevet
Les en gang til det jeg skrev. Det skal jo ikke være mulig uten problemer.

Leste feil gitt.

Skrevet
Min klitoris blir følelsesløs når han har pikken i meg. Tuller ikke...den blir  helt nummen. Har prøvd med alt mulig vibrerende og det funker ikke.Kjenner ikke noe av berøringen der i det hele tatt, så hva skal en da gjøre???????

Oj! :overrasket:

Hvis du ikke anstrenger deg med å tenke for mye på at du må få det til og heller bare koser deg og slapper av er det kanskje lettere.

Du kan prøve å øve deg med en dobbeltstimulerende vibrator først, eller bare ha et skikkelig forspill der han gir deg masse oralsex - det er ofte lettere å få orgasme da.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Får vondt i livmora ved tanken på å knekke en banan inni meg :hår:

Hehe.. Samme her :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...