Gjest Sina. Ikke pålogget Skrevet 6. desember 2002 #1 Del Skrevet 6. desember 2002 Noen råd mot nerver?? Skal ha eksamen i matte muntlig på tirsdag.. Slå den. :evil: Sliter veldig med detta siden jeg har dårlige nerver fra før. Får totalt black out når jeg kommer inn i rommet.. TRenger litt støtte her tror jeg folkens. Og dere, er det lurt å si fra til eksaminator at jeg har dette problemet. Vet at jeg kan masse men fortsetter å stryke pga at jeg ikke takler situasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. desember 2002 #2 Del Skrevet 6. desember 2002 Her er det definitivt lurt å si fra til eksaminator. Det er helt forferdelig å ha nerver i så stor grad at en holder på å besvime av angst. Eksaminator må ta hensyn til dette, ikke alle mennesker takler slike situasjoner like godt, vet du. Hvis du dessuten er skikkelig flink, er det jo trist at det skal gå dårlig. Stå på, dette klarer du fint skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå