Gå til innhold

Penisatlas...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ei jente på 17år som ikke har hatt sex ennå.

Fikk Penisatlaset som en morrogave av ei vennine for en stund siden, og ble helt forferdet av bildene. De bildene fungerer bra som prevensjon ja! :ler:

Ærlig talt, ofte når jeg ser kjekke gutter nå, så ser jeg for meg de ekle, små kukene de sikkert har.

Har noen av dere sett dette atlaset? Og kan dere si noe om hva dere synes om det?

Håper ikke de fleste menn ser sånn ut nedentil.

Kan kanskje virke sånn, men dette er ikke et tulleinlegg. Ble skeptisk da jeg bladde i den boka jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En penis er ikke akkurat estetisk vakker da, i hvertfall ikke i mine øyne. Men det er ingen grunn til å være redd dem, de biter ikke.

Gjest gjest1
Skrevet

:ler:

Skal være tilbøyelig til å være enig. Det er visse ting som ikke gjør seg på godt opplyste fargebilder. Det er også visse ting som ser finere ut hvis man er i rette stemningen ;)

Det finnes forøvrig vagina-atlas også. Tror den er minst like skummel.

Gjest Gjest
Skrevet

Men det er ikke sånn "vanlige" peniser ser ut? :overrasket:

*enda mer skeptisk*

Gjest gjesta
Skrevet

Sikkert bra med penis-atlas for dei som føle at dei e unormale, så kan dei sjå i atlaset at OJ, va visst normal alikavel!:)

Men sånn generelt så syns ikkje eg det atlaset va så vakkert..

syns egentlig det e vakrare med en erigrert penis enn en slapp og..

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke akkurat vakkert det som slenger mellom bena tl mannfolka,nei.

Men,men...

Skrevet

Jeg synes mange peniser er vakre, jeg!

Men har sett litt inne i penisatlaset, og jeg måtte faktisk lukke boka. Mange var direkte ekle!

Gjest Gjest
Skrevet

Pene kan jeg ikke akkurat si de er.

Skrevet

Nja, pent er det vel ikke.. men så lenge det funkr så..

Skål!!

Skrevet (endret)

Fikk Penisatlaset som en morrogave av ei vennine for en stund siden, og ble helt forferdet av bildene. De bildene fungerer bra som prevensjon ja!  :ler:

Ærlig talt, ofte når jeg ser kjekke gutter nå, så ser jeg for meg de ekle, små kukene de sikkert har.

Har noen av dere sett dette atlaset? Og kan dere si noe om hva dere synes om det?

Kan kanskje virke sånn, men dette er ikke et tulleinlegg. Ble skeptisk da jeg bladde i den boka jeg...

Ja, jeg har sett boken og er litt over dobbelt så gammel som deg! Er enig med deg i at de ser fryktelig triste ut i den boken, men kan trøste deg med at de er morsommere i virkeligheten! :ler:

Endret av Leo
Skrevet

Jeg har alltid ment at en penis kan være og er noe av det vakreste som finnes. Selvsagt med unntak.....

Har sett mange pene peniser i mitt liv og noen litt mindre pene, men til og med jeg ble velding skremt av penisatlaset!

Så mange mindre pene peniser har jeg ikke sett noen gang!

Tro meg! I virkeligheten er de mye penere!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Tidligere er det noen som har lagt ut link til en nettside med bilder av mange ulike peniser. noen som vet adr?

Gjest Gjest
Skrevet

"It grows on you" ;)

Altså, det er en greie man rett og slett lærer seg å like! Husker da jeg var yngre og ikke hadde hatt sex med noen. Da kunne jeg ønske guttetissen nesten ikke fantes :ler: Alle de kjekke guttene ble plutselig litt "ekle" og skumle. Men etter noen år med sex og nytelse setter jeg veldig pris på den og syns den er helt topp :sjarmor:

Så bare gi det tid du! Og det skal sies at de er veldig flotte i erigert tilstand :)

Skrevet

Ganske mange merkelige utgaver her også :ler: Har kikket på siden tidligere og jeg må si at jeg blir fryktelig glad for at samboeren har den utgaven han har når jeg ser en del av dem...

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Fikk Penisatlaset som en morrogave av ei vennine for en stund siden, og ble helt forferdet av bildene. De bildene fungerer bra som prevensjon ja!  :ler:

Så idiotisk at ei jomfru går rundt og tenker på kukstørrelse. Du har jo verdens minste hull! Du trenger ikke noe større enn en finger foreløpig, så skjerp deg.

I beste mening så klart. :):klem:

Endret av Towelie
Gjest StoreSky
Skrevet

Det var da ikke størrelsen hun tenkte på da, Towlie..Men utseende!!

Og ja, erigerte peniser på en kjekk mann er IKKE noe å bli redd for :)

Gjest gjest1
Skrevet

Men hun skrev jo ekle små kukene? :klø:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Om en penis er fin kommer da an på hvilketn tilstand den er i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...