Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Trenger en ny håndkrem etter parafinvoksbehandling og så på elisabeth arden 6 hpur håndkrem .Men lukter den like herk som den andre 8 hour kremen?. Endret 22. mai 2006 av Mira
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Nesten. Men så syntes jeg den var verdt det da, for den hjalp veldig for mine tørre, sprukne hender....
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Trenger en håndkrem med ikke så mye vann visstnok.. Må jeg høste noen tips igjen da.. Noen som har noen god ide?
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Liker godt håndkremen fra Loccitane med Shea Butter. Vet at mange andre også liker den. Er litt fet men trekker godt inn. Pris er vel 180 for en tube som er drøy, eller en liten reisestørrelse til 70 kroner.
Annie Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Jeg var veldig plaget med tørre hender og kjøpte Neutrogena håndkrem. Den er veldig fet, så jeg brukte den før jeg la meg, så fikk den trekke inn på natten. 2 gangers bruk og hendene mine er silkemyke. Den er verken fancy eller dyr, men den funker! Man får den på apotek og enkelte daglivarebutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå