Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Folk har jo sine fobier mot kroppsvæsker/ting som kan komme ut av en kropp... Selv synes jeg følgende er ekkelt: Snørr - æsj, det kommer fra nesen og er fullt av guglimeie Urin - det er avfallet mitt Bæsj - samme som urin Menstruasjonsblod - kommer fra samme område som de to foregående, og er følgelig ekkelt Ikke ekkelt: Navlelo Ørevoks Øyegøsj/englesnørr Jeg kan pille dette både på meg selv og bikkja, og synes ikke det er ekkelt, men hun som jobber hos mamma og den ene søsteren min synes øyegøsj er dritekkelt. Jeg har forøvrig ingen begrunnelse for at de "ikke-ekle" tingene er ok, de bare er det Åpenbart er det forskjellige meninger om dette, så lurer på hva dere synes Dersom jeg har glemt noe er det forøvrig bare å si fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Synes det er ekkelt med folk på t-baner,busser,etc.som peller seg i nesa,biter negler og peller både her og der. Irriterende og kvalmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Neglebiting er ikke ekkelt, men at folk piller seg på tærne er dritekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barmfager Skrevet 19. mai 2006 #4 Del Skrevet 19. mai 2006 Snørr - Ekkelt. Spesielt hvis den er farget. Urin - Lukter (mitt gjør ikke) og er skitten som skal ut. Bæsj - Lukter pyton og ser jævlig ut. Menstruasjonsblod - "Rens" som kommer ut av kroppen. Kvisegørr - Ser gyselig ut. Ørevoks - Verste jeg ser er folk som ikke vasker ørene med svære dotter med ørevoks inni øret. Blod - det gjør meg svimmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 19. mai 2006 #5 Del Skrevet 19. mai 2006 Tiss&bæsj er selvfølgelig ekkelt. Mens er dritekkelt! Snørr er greit nok, men jeg kan ikke se på det i papiret etter at jeg har snytt meg!! Spy er vel noe av det ekleste som finnes. Jeg hater å spy, jeg gruer meg skikkelig hver gang jeg har omgangssyke og jeg innerst inne vet at det må ut før eller siden... Englebæsj (øyesurk) fra meg selv er ok, men fra bikkja??? ÆSJ!!! Hun har masse lang pels, og hun har hele tiden hår som irriterer øynene - sånt blir det masse klumpete, brun og seig englebæsj av, og jeg spyr nesten av å ta det bort! En annen ting som er skikkelig spy-ekkelt er hår i dusjen... Jeg greier ikke fjerne det mens det er vått, da brekker jeg meg! Jeg greier å ta det når det er tørket inn, men jeg orker ikke se på det... Det hvite som kommer ut av kviser og hudormer kan jeg godt leve med. Navlelo er ok. Ørevoks har jeg ikke noe forhold til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barmfager Skrevet 19. mai 2006 #6 Del Skrevet 19. mai 2006 En annen ting jeg syns er veldig ekkelt er når folk ser på maten i mens de spiser. Jeg vet ikke hvorfor jeg syntes det, men det ser grådig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2006 #7 Del Skrevet 19. mai 2006 Eg syns SLIM e ekkelt... folk som spytta ut klyser med slim.. æsj æsj.. og spy.. så syns eg virkelig det e ekkelt med folk som har masse ørevoks i øra sine.. der en på en måte ser klumpar inni der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #8 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg synes denne tråden er ekkel. Leste to innlegg og begynte å brekke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 19. mai 2006 #9 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg syns denne tråden var litt ekkel å lese i.. Pelle på tær er grusomt. Og ting som oppkast, avføring osv osv er såklart ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. mai 2006 #10 Del Skrevet 19. mai 2006 Egentlig synes jeg kroppsvæsker og slikt er svært lite ekkelt (kan vel komme av sommerjobbene i hjemmesykepleien), det eneste måtte være avføring og oppkast. Andres kroppsvæsker er litt mer ekkelt enn mine egne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #11 Del Skrevet 19. mai 2006 Snørr - Ekkelt. Spesielt hvis den er farget. Urin - Lukter (mitt gjør ikke) og er skitten som skal ut. Bæsj - Lukter pyton og ser jævlig ut. Menstruasjonsblod - "Rens" som kommer ut av kroppen. Kvisegørr - Ser gyselig ut. Ørevoks - Verste jeg ser er folk som ikke vasker ørene med svære dotter med ørevoks inni øret. Blod - det gjør meg svimmel. ← Kvisegørr er ikke ekkelt synes jeg Tiss&bæsj er selvfølgelig ekkelt. Mens er dritekkelt! Snørr er greit nok, men jeg kan ikke se på det i papiret etter at jeg har snytt meg!! Spy er vel noe av det ekleste som finnes. Jeg hater å spy, jeg gruer meg skikkelig hver gang jeg har omgangssyke og jeg innerst inne vet at det må ut før eller siden... Englebæsj (øyesurk) fra meg selv er ok, men fra bikkja??? ÆSJ!!! Hun har masse lang pels, og hun har hele tiden hår som irriterer øynene - sånt blir det masse klumpete, brun og seig englebæsj av, og jeg spyr nesten av å ta det bort! En annen ting som er skikkelig spy-ekkelt er hår i dusjen... Jeg greier ikke fjerne det mens det er vått, da brekker jeg meg! Jeg greier å ta det når det er tørket inn, men jeg orker ikke se på det... Det hvite som kommer ut av kviser og hudormer kan jeg godt leve med. Navlelo er ok. Ørevoks har jeg ikke noe forhold til. ← Ja, hår er ekkelt, andres hår som er vått, andres hår på badet etc... Da bruker jeg papir for å fjerne det... Spy er ekkelt, men ikke så ekkelt som de andre tingene jeg listet opp Eg syns SLIM e ekkelt... folk som spytta ut klyser med slim.. æsj æsj.. og spy.. så syns eg virkelig det e ekkelt med folk som har masse ørevoks i øra sine.. der en på en måte ser klumpar inni der.. ← Ja, slim er ekkelt! Da brekker jeg meg hvis folk harker ut masse gøsjete slim! særlig når eldre mennesker gjør det... Dessuten bruker også eldre mennesker lommetørklær mer enn andre, og DET er ekkelt det! Andres kroppsvæsker er litt mer ekkelt enn mine egne da. ← Det er sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 19. mai 2006 #12 Del Skrevet 19. mai 2006 Må bare fortelle om den ekleste spy-opplevelsen jeg har hatt... Sønnen min(var vel ca 5 år den gangen) hadde spist masse sjokolade på lørdagskvelden. Om natta våknet han av at han var kvalm, men han rakk ikke ut av senga før han hadde spydd utover hele dyna si. Da jeg kom inn til ham lå det brun, tynn spy og disset nesten som gel oppå dyna, skikkelig masse, i en svær dam, og det lukta sinnsykt sterkt en blanding av sjokolade og spy! ÆSJ!!! Jeg brakk meg og løp ut, stakkars unge, han satt igjen med spyet sitt. Pappa måtte trå til. Han måtte bære dyna inn på badet og tømme av spyet... Her i huset tørker alltid pappa spy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 19. mai 2006 #13 Del Skrevet 19. mai 2006 Snørr, tiss, bæsj, slim, spytt, vått hår i sluk og mensblod er ekkelt. Ørevoks har i grunn ikke jeg noe forhold til heller. Øyegugg plager meg ikke, men jeg synes ikke det er noe særlig når jeg ser andre har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 19. mai 2006 #14 Del Skrevet 19. mai 2006 Og spy selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #15 Del Skrevet 19. mai 2006 Må bare fortelle om den ekleste spy-opplevelsen jeg har hatt... Sønnen min(var vel ca 5 år den gangen) hadde spist masse sjokolade på lørdagskvelden. Om natta våknet han av at han var kvalm, men han rakk ikke ut av senga før han hadde spydd utover hele dyna si. Da jeg kom inn til ham lå det brun, tynn spy og disset nesten som gel oppå dyna, skikkelig masse, i en svær dam, og det lukta sinnsykt sterkt en blanding av sjokolade og spy! ÆSJ!!! Jeg brakk meg og løp ut, stakkars unge, han satt igjen med spyet sitt. Pappa måtte trå til. Han måtte bære dyna inn på badet og tømme av spyet... Her i huset tørker alltid pappa spy... ← Da jeg bodde hjemme og var fyllesyk og barnevakt la jeg meg på sofaen. Søster7 hentet bøtte til meg, som jeg kastet opp i... Da jeg kviknet til ga jeg hun 50 kroner for å tømme den Jeg orket ikke... kommer an på utseende på spyet og dagsform tror jeg. Noen dager er det helt greit å hjelpe syke barn å skifte, vaske etter de etc, andre dager løper jeg og spyr selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 19. mai 2006 #16 Del Skrevet 19. mai 2006 det kvalmeste er spy og slim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #17 Del Skrevet 19. mai 2006 Fy faen,så kvalm og uvel jeg ble nå. Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. mai 2006 #18 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja, alt dere nevner og en viss String-Emil eller menn i string generelt.(..) *grøss* Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #19 Del Skrevet 20. mai 2006 Det ekleste er slim og gørr som hostes opp, spesielt hos gamle folk. De siste ukene har jeg vært forkjøla og hosta opp grå slimklumper. Kvalmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 20. mai 2006 #20 Del Skrevet 20. mai 2006 Slim og gørr. *grøss* Og hår er ekkelt med en gang det faller av hodet. Minner meg om en forelesning vi hadde i sosialantropologien; Alt som kommer fra kroppen og som blir behandlet på feil måte er ekkelt. Tenk da: Hår - ikke ekkelt dersom det blir kastet forsvarlig. Men veldig ekkelt når det ligger og samler dritt i dusjen. Bæsj - ikke ekkelt dersom du slipper å se det og det ligger trygt i doskålen. Veldig ekkelt dersom det er i en bleie, på dopapiret (hvis du ser på det, æsj). Samme med tiss. Mensblod - ikke ekkelt inni kroppen. Ekkelt med en gang det kommer ut. Sperm - ikke ekkelt dersom han har kommet inni meg, og det kommer ut når jeg går på do. Men fy søren dersom det havner utover magen og rundt omkring på hender og sånn. Og sånn kvisegøsj. OMG!!! Husker et karneval på barneskolen, en i klassen over meg hadde kledd seg ut som ei kvise. Helt røde klær, gulaktig ansiktsmaling og en gjennomsiktig plastpose med krem i festet på hodet. Trodde jeg skulle kaste opp bare ved synet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå