Gjest Frøken Dings Skrevet 6. desember 2002 #1 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg er i utgangspunktet skeptisk til å kjøpe noe som helst derfra, men den så jo ganske hendig ut! Liker tanken på å kunne style håret på mindre tid enn jeg bruker nå, og rette ut den noe uregjerlige fallen i håret. Noen som har prøvd eller? Julegaven til meg selv kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. desember 2002 #2 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg så den jeg også. Den så jo ganske smart ut, ja. (hvis den funker da) Er også nysgjerrig på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #3 Del Skrevet 15. desember 2002 Min samboer irriterte seg over at håret mitt alltid var flokete så han bestilte denne til meg i bursdagsgave. Jeg har vel hatt den ca. en uke og fått testa den litt. Jeg ser ikke akkurat ut som damene på tv-shop etter å ha brukt den, men jeg har heller ikke tålmodighet til å style håret lenge til vanlig. Håret mitt er til vanlig ganske flokete, brusete og med litt fall her og der. Av det lille jeg bruker Superstyler'n får jeg: -glattere hår, jeg velger heller denne foran rettetang -mindre brus i håret, har sluttet å bruke produkter -håret får litt mere "frisyre"/volum, henger ikke bare rett ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~~Vikki~~~ Skrevet 15. desember 2002 #4 Del Skrevet 15. desember 2002 jeg har bestillt den for ca en uke siden....vennter i spenning, jeg tror nok at den holder det den lover men det kommer også mye an på håret, noen virker den sikkert på slik som på tv og noen strever lit mer. Men la oss høre da jenter, når dere har testet den slik at vi får høre alles versjoner og poeng på den. Love,dont say it if u dont mean it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2002 #5 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har ikke sett på TV shop. Er det noen som kan forklare meg forskjellen på dette og vanlig rettejern? Og prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #6 Del Skrevet 15. desember 2002 Du kan se bilde av den og mer info på www.tvshop.com Den ligner ikke på ei rettetang, men er en roterende børste som brukes sammen med føner. Den skal visstnok glatte ut krøllet hår. Jeg har ikke mye krøller og halvlangt hår, litt nedpå ryggen, derfor synes jeg den har bedre effekt på mitt hår en ei rettetang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2002 #7 Del Skrevet 15. desember 2002 Takk for svar! hadde aldri trodd at jeg frivillig skulle klikke inn på TV Shop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #8 Del Skrevet 20. desember 2002 :o WOW ,,,,nå har jeg prøvd den...helt super...hehehe lit av en volum må jeg si...... den var virkelig verd pengene... anbefaller den på det varmeste.... ~~~Vikki~~~ Love, dont say it if u dont mean it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå