Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Noen med erfaring? Tips til hva man bør se etter og hva man ikke vil ha?
minienthe Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 avtagbare slanger for enklere rengjøring, reguleringsmuligheter på selve bæredelen så den sitter optimalt til din kropp. litervolum den maks kan inneholde, lengde på drikkeslangen så du kan bevege hodet osv. har sett mye ræl når jeg jaktet på dette selv...packer som du ikke kunne ta av drikkeslangen på, drikketuter som ikke var tette, ryggsekk som ikke kunne stilles optimalt og som manglet magestropp. jeg bruker min til ridning og er avhengig av at den sitter godt og tett intil kroppen uten å forstyrre da det blir en del bevegelse. husker ikke navnet på den men det kan jeg sjekke i morgen hva skal du bruke den til ?
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Mannen min skal få i bursdagsgave, han skal bruke den på sykkeltur.... Anbefaler du en?
minienthe Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 se på g-sport eller intersport om de har en som heter "rock and mule" både venninda mi og jeg bruker denne og er fornøyde
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Vet ikke hvor du bor, men større sykkelforetninger med en aktiv profil, pleier å ha et relativt godt utvalg. De kan helt sikkert også hjelpe deg til å finne en god en. Jeg kjøpte en til min kjære for noen år siden, fikk veldig god hjelp av dem i butikken
Gjest BagLady Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Jeg kjøpte min på nettet, det var billigere enn i sportsbutikken. Jeg har en som også kan brukes om vinteren, det synes jeg er praktisk - drikketuten fryser ikke igjen så fort som på de vanlige
Isola Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Smulemor har jo nevnt mye du bør se etter. Jeg er veldig fornøyd med merket "Camelback" iallfall. Finnes i mange str og former. Camelback er meget bra, og en annen fordel er at man lett får tak i ekstrautstyr, om man trenger det. Du kan også bare kjøpe selve "blæra", så kan han putte det i sin favorittsekk. Om han skal bruke det på vinteren, så burde du kjøpe med polstret slange. Hørt rykter om at de aller rimeligste på XXL lekker, så ville styrt unna de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå