Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Kjøpte meg etpar nye kvite sko. Enkle i sånn glatt-jukse-lær. (anakje ka det heite)

Etter litt festligheter fikk dei nåken svarte striper og blei litt grå.

Er det nokon som har tips til korleis få vekk det her?

og få dei tilnærma kvite igjen??

Sett på ekstrem rengjøring på tvnorge nokon ganga, og der har dei ofte geniale tips, så kanskje nokon her som har etlanna genialt?? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

*følger med på tråden*

Mine hvite sko har også fått flekker som jeg ikke får vekk. Prøvde zalo, funket ikke...

Gjest vimse
Skrevet

viskelær på de sorte stripene, sunlightsepe(i såpestykke) på det grå.

Gjest gjesta
Skrevet

Er redd for å prøve med for masse og, kanskje eg enda opp med å ødlegge dei..

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Sist det var moderne med hvite sko, husker jeg min mor sverget til Jif. Har ikke prøvd det selv... Skulle jeg ha prøvd det, ville jeg nok ha brukt Q-tips eller lignende kun på de aktuelle stripene.

Endret av Sprilla
Skrevet

Hvit Jif skurekrem funker! Brukte det på mine hvite sko! ( fjernet tom. blod ifra gnagsårene mine) Gøy med nye sko på 17. Mai-ja jippi ;)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg pleier å vaske med en fuktig klut, evt. såpe (f.eks. Jif) dersom det ikke går vekk. Går det fortsatt ikke vekk: Hvit skokrem. Har også funnet hvit skomaling en gang, funker fint hvis du skal dekke over småflekker, men er ikke å anbefale over hele skoen. (Prøvde det en gang jeg ikke hadde vanlig skokrem, men resultatet ble ikke så bra, det begynte å flasse etter en stund.)

Gjest Gjest
Skrevet

Bianco-butikkene selger en stift som heter WHITE, som er en slags korrekturlakk. Helt perfekt til hvite sko, og flasser ikke som en vanlig skokrem gjør. Koster kr.60. Jeg er veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...