Viking Skrevet 6. desember 2002 #1 Del Skrevet 6. desember 2002 Uff, føler meg ikke helt på topp fortiden. Jeg har den siste uke vært plaget med en, for meg, merkelig hodepine. Det er intense kjøringer i hodet, som kommer og går, det kan være med intervaller på alt fra 5 min til 1 time, og det varer fra 10 til 30 sekunder. Jeg har hatt noen migreneanfall tidligere, men ikke på denne måten, og det er lenge siden sist jeg hadde dette. Jeg har var i CT for ca 1 år siden, pga mye hodepine, og flere hodesvulser i familien. Har i det siste vært inne i en tøff periode, både privat og på jobb, tenker mye, og har det ikke bare bra..... Trøster meg med at dette sikker er årsaken, men nå har det vart så lenge at det begynner å bekymre meg. Liker ikke å løpe til lege, og føler kanskje at dette er vanlige diffuse problemer, som alle har i perioder. Har nok og litt problemer med å medgi, at jeg ikke takler alt 100%, da jeg alltid har vært den som klarer det meste uten å klage....... Det jeg egenlig ønsker er vel en bekreftelse på at dette er vanlig i tøffe perioder. Jeg lurer og litt på om hvor lenge jeg kan slå meg til ro med at CT`en viste at alt var fint (blir litt bekymret, da både min bestefar og onkel er døde av hjernesvuls) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 6. desember 2002 #2 Del Skrevet 6. desember 2002 Uff da, Viking! Du har min dypeste medfølelse. Det må være grusomt å ikke vite, gruble, lure, tenke og gruble litt til. At grubling kan gi hodepine er helt sikkert det! Det vet jeg alt om. Men.. så har vi dette med kreft og arv, og slik jeg ser det, så tviler jeg på om legen din vil anse det som MAS at du kommer til årlige kontroller... Etter som jeg har forstått så er det vanlig at kvinner hvis mødre har hatt brystkreft går til årlige eller i det minste hyppigere kontroller enn andre, så hvorfor skulle ikke det gjelde ved andre kreft typer? Viking, gå til legen. Det er derfor han/hun er der. Den lege som synes pasienter er til bry bør slutte å praktisere som lege. Den lege som IKKE forstår en pasients redsel har ikke noe å gjøre å jobbe med mennesker. Det er MIN mening. Og..... du kommer sikkert ikke til å få det noe bedre før du går til legen og får de svarene du trenger å få. Det er derfor helt reelt for deg å gå til legen. Du har jo smerter! Hvis vi ikke skal gå til legen når vi har smerter, når skal vi da gå?? Jeg gjentar meg selv jeg, Viking, men GÅ TIL LEGEN!! Lykke, lykke, lykke til! Jeg krysser alt jeg krysse kan for at hodepinen din forsvinner i takt med beskjeden om at du ikke feiler NOE annet enn redde tanker. (Som er en mega belastning i seg selv!!!!!!) Stor klem fra Cassandra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå