Amanlis Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har noen svarte klær som er like fine i fasongen, men begynner å blir blasse i fargen, så jeg tenkte jeg skulle farge de opp. Men jeg finner ikke farge i noen butikker. Har prøvd fargehandel og butikker med stort vareutvalg. Noen som vet om butikker som selger tekstilfarge? Panduro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har kjøpt det på Coop Mega. Det er riktignok for en tid tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har kjøpt det på Coop Mega. Det er riktignok for en tid tilbake... ← Jeg har vært der, men de hadde det ikke lenger Men takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. mai 2006 #4 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har kjøpt på meny og på fargehandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #5 Del Skrevet 19. mai 2006 http://www.jensenco.no/index.php?cat=25842 Du kan jo sende disse en mail og spørre etter forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 20. mai 2006 #6 Del Skrevet 20. mai 2006 De har på Clas Ohlson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #7 Del Skrevet 20. mai 2006 Maxbo har jeg kjøpt hos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 20. mai 2006 Takker for svar. Jeg fant omsider på ICA. Så nå er klærne fresha opp og henger til tørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå