Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal åpne f eks et word dokument eller outlook, så kommer det opp et vindu med Windows Installer, hvor jeg skal sette inn cd for å installere.

Hvordan kan jeg få bort dette?

Jeg har ikke programvaren. Jeg har sikkert vært borte i noen instillinger, men vet ikke hvor og hva. Noen som kan hjelp meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde79
Skrevet

Har du brukt word på den maskinen før?

Skrevet

Ja, jeg har XP.

Det kommer opp i alle XP programmer om du skjønner hva jeg mener.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner igjen problemet, det eneste som hjalp var å avinstallere office og installere på nytt. Prøv å få tak i programvaren igjen. Hvis du ikke får tak i den, kan du likegreit installere OpenOffice. Like bra som Windows sin Office. http://www.openoffice.org/

Jeg er dritfornøyd med det programmet :)

Gjest Hilde79
Skrevet

Den gjesten som svarte var forresten meg, bare sånn at du ikke tror jeg var overlegen og ikke gadd svare :)

Gjest Gjest
Skrevet
...

Like bra som Windows sin Office.

...

Jeg ville sagt mye bedre.

Det er mye mer oppdatért enn Microsoft Office, er gratis og er mye mer fleksibelt.

Gjest Hilde79
Skrevet
Jeg ville sagt mye bedre.

Det er mye mer oppdatért enn Microsoft Office, er gratis og er mye mer fleksibelt.

Du har igrunn rett i det. ;)

Skrevet

Takk for svar.

Jeg har tilgang på office-pakka, så da skal det ordne seg.

Skrevet

Men når jeg avinstallerer Office, hva med de lagrede dokumentene da? Forsvinner de?

Gjest Hilde79
Skrevet

Nei, du vil bare ikke kunne åpne dem i word.

Skrevet
Nei, du vil bare ikke kunne åpne dem i word.

Sånn å forstå. Men når jeg installerer office igjen vil de kunne åpnes i word?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...