Gjest anjiem Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 jeg har i en lengre periode sett på en gutt på universitetet. i 2 måneder nå har jeg sett på han og jeg har hørt av andre og merket at han også har hatt et godt øye til meg. han har ved flere anledninger bedt meg sende han en sms i forbindelse med en felles hobby vi har. han har for meg virket veldig ressurssterk, veldig blid og sosial men ganske vanskelig å få "taket" på. i går tok jeg motet til meg. jeg sendte han en helt nøytral sms vor jeg skrev: Hei XXX. Hvordan har du det? Håper det går bra med hobbyen og at du nyter livet. Takk for lånet av boka. nå har jeg klussa ned hele boka. hilsen XXXX. :-) det tok maks et minutt før jeg fikk to svar. svarene var like men det ene var litt rettet på. han svarte: hei. så hyggelig å få melding fra deg. jeg har det bra. driver fortsatt med hobbyen. nå når du har klusset ned hele boka kan vi vel dele seng også? hehe Jeg tok humoren, og spøkte videre med at jada, det kunne vi jo. men han bare fortsatte. til slutt så skriver han: jeg tror vi snakker forbi hverandre nå men er svaret ja eller nei? nei til hva da? svarte jeg han. om vi skal ha sex? jeg svarte høfflig att nei. det ville jeg ikke men at vi gjerne kunne bli kjent. og at jeg likte å bli kjent med personer før det. plutselig sender han en melding til hvor han skriver at han har hatt våte drømmer om meg og at han vil vite hva jeg har fantasert om ved han. jeg poengterer igjen at jeg ikke var interrisert å prate om dette før vi var kjent. da sier han at han skal flytte tilbake til hjembyen sin og derfor kunne han ikke vite noe om "sånt". og igjen peiler han inn på temaet sex. jeg sier igjen nei. og til slutt sier han pent god natt og sier han skal sende meg en sms i morgen. det jeg våkner til i dag er en sms hvor det står: hei. skal vi leke litt når jeg er innom Tønsberg eller er du ikke interrisert?? jeg svarte etter hvert at nei. jeg var ikke interressert. da svarer han om vi i hvertfall kan ta en øl. ja sier jeg... det kan vi. jeg trodde endelig at han kuttet ut men noen timer senere igjen så sender han en melding hvor det står: gjett hva jeg gjør nå og hvem jeg vil gjøre det med. fortell meg hva du tenker på når du ligger i sengen din. ikke pakk det inn. fortell alt. jeg svarte da og spilte rimelig dum at han virket som en hyggelig person, og en person som var flink med sitt arbeid og sin hobby men at damer kanskje ikke var hans sterkeste side. etter dette har jeg ikke hørt noe. skal jeg le eller gråte?? han høres da ikke helt god oppi tåpplokket sitt??????????????????
Mrs. K Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Jeg synes at du skal le. Det virker ikke som om han er verd å gråte over
Gjest Piper Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 :grine2: I den rekkefølgen hadde reaksjonene mine kommet Hjelp for en type
Gjest cecilia Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Hjelp Får jeg spørre ham hvor gammel han er? Tror jeg hadde latt vær å svare etter den første grove sms'n jeg.. Er jo veldig åpenbart at han er rimelig barnslig, og bare ute etter èn ting.
Gjest TS--- Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 nå fikk jeg enda en melding til hvor han skriver ja selvfølgelig skal vi bli kjent. men håper du vet hvordan du behandler junior da.
Samantha Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Eg ler meg ihel!! Det der var dagens!! 1. Han er ikkje heilt god i toppen 2. Han er sexfiksert og kun ute etter ein ting 3. Han trur du er sexfiksert og at du kun vil ein ting (noko han burde få avkrefta etter etpar avslag) Eg tippar 1.!! God historie i alle fall Gledar meg til fortsettelsen, om han tar meir kontakt!
Gjest trådstart Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Hjelp Får jeg spørre ham hvor gammel han er? Tror jeg hadde latt vær å svare etter den første grove sms'n jeg.. Er jo veldig åpenbart at han er rimelig barnslig, og bare ute etter èn ting. ← han er 26.
Gjest Gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Enten det eller så har han fått høre noe om deg av andre.
Gjest Piper Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 nå fikk jeg enda en melding til hvor han skriver ja selvfølgelig skal vi bli kjent. men håper du vet hvordan du behandler junior da. ←
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2006 #11 Skrevet 19. mai 2006 :grine2: :grine2: Det her va virkelig DAGENS!!!!!! FLOTT fyr, virka no virkelig som om han e intressert i å bli kjent med deg ja..
Gjest Piper Skrevet 19. mai 2006 #17 Skrevet 19. mai 2006 Det er faktisk litt typisk mann det der! ← Beklager, emn det har jeg faktisk liten tro på. I mitt 36 årige liv, har jeg aldri møtt på en slik fyr, selv ikke i mine ungdomsår.
Mrs. K Skrevet 19. mai 2006 #18 Skrevet 19. mai 2006 Det er faktisk litt typisk mann det der! ← Det er det da ikke!
Gjest trådstart Skrevet 19. mai 2006 #19 Skrevet 19. mai 2006 Det er faktisk litt typisk mann det der! ← jeg er på samme alder som han. og jeg har ALDRI opplevd lignende. er dette vanlig mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå