Gå til innhold

Superaktive suppehuers medlemsliste.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, I`m the member of "Superaktive suppehuer"!!!

Litt fersk i faget enda da men, føler at nå må vi som ligger på toppen samles, å få til en skikkelig medlemsliste! :sjarmor:

Det er bare å skrive seg på!!!

Dere andre er også velkommen i klubben!

Æresmedlem er Lea!!! :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok ett stykke igjen før jeg når dit opp. Så enn sålenge får dere kose dere uten meg der oppe på toppen!

Skrevet

Er det bare superaktive bruker som får være med? :oops: Hvis så, kan det være noe diskriminerende mot de som ikke er blitt det enda. Kanskje de da begynner å skrive mange "tullete og kjedelige" tråder bare for å komme med i klubben. :(

Du må nok si litt om betingelsene og rettighetene før jeg melder min interesse. :wink:

*care liker ikke klassedeling og diskriminering*

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det bare superaktive bruker som får være med? :oops: Hvis så, kan det være noe diskriminerende mot de som ikke er blitt det enda. Kanskje de da begynner å skrive mange "tullete og kjedelige" tråder bare for å komme med i klubben. :(

Du må nok si litt om betingelsene og rettighetene før jeg melder min interesse. :wink:

*care liker ikke klassedeling og diskriminering*

Nei da, jeg følte meg bare litt ovenpå da jeg så at jeg hadde blitt superaktiv bruker....hehe :rodme:

Alle er jo hjertelig velkommen!!!

De som ikke er superaktive kan vel få være "prospekter"!!!! :wink:

Jeg også var bare prospekt en gang vettu.... :wink:

Skrevet

KREMT!

Hvem var det som fant på dette med Superaktive Suppehuer??

Jeg bare spør jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet
KREMT!

Hvem var det som fant på dette med Superaktive Suppehuer??

Jeg bare spør jeg...

Med fare for å tråkke på noen.

Jeg trodde man automatisk ble medlem jeg :oops:

He he.

Det er spnt som skjer det.. du fortjente det sikkert!

Velkommen i gjengen!!

Superaktive suppehuer!!!

Nå har jeg jo ikke satt meg selv øverst på lista da, ettersom jeg bare er en fersking.

DU ER JO ÆRESMEDLEM JO LEA!!!!!!! 8)

Skrevet
Kanskje de da begynner å skrive mange "tullete og kjedelige" tråder bare for å komme med i klubben. :(

Ja, da kommer vi sikkert til å skrive masse tull bare for å få mange innlegg :ler:

Skrevet

Sånn som dette innlegget f.eks :blunke:

Skrevet
Jepp, I`m the member of "Superaktive suppehuer"!!!

Litt fersk i faget enda da men, føler at nå må vi som ligger på toppen samles, å få til en skikkelig medlemsliste! :sjarmor:

Det er bare å skrive seg på!!!

Dere andre er også velkommen i klubben!

Melder meg på som et superaktivt suppehue jeg også :sjarmor:

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Jeg kommer snart.

Må bare.. Pust.. pes.. Poste noen innlegg!

Er det INGEN interessante innlegg her? *stønn*

Da får jeg bare poste svada og pisspreik da :ler:

Jeg vil også være superaktiv i KG-senga 8)

Skrevet

Fra før av er jeg assisterende visemedlem av Foreningen for fremme av Foreningen for fremme av Foreningen for fremme av Foreningen for foreningers fremme, og ser med fryd frem til den tid da jeg ærbødig kan knele ned og ydmykt be om å få bli tatt opp i Suppehuemedlemsregisteret.

Er det noen motstand mot at suppehueprospektene kan kalle seg for "Gjøkene"......(les: suppegjøk)?

Milo

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen motstand mot at suppehueprospektene kan kalle seg for "Gjøkene"......(les: suppegjøk)?

NOPE!!! Vælkomminj ska du værra Milo Suppegjøk.

Skrevet

*skrive skrive*.....pust pes....får krampe i fingra ......er jo lenge jo til jeg i det hele tatt er i nærheten av å nærme meg å være superaktiv bruker. :o Og så er det jo ingen spennende innlegg å svare på heller i kveld:o ....hvordan skal dette ende? ....ok folkens om noen måneder vil jeg også være medlem ...får bare henge i å skrive i mellomtiden ....hold av en plass for meg da *ber pent* jeg kommer etter så fort jeg kan! :sjarmor: men i mellomtiden så kan jeg jo kalle meg et ganske aktivt suppehode :hoho:

Lille meg 2

Skrevet

et innlegg til nå så har jeg 150 !!!!! jippi ..nærmer meg jo (med museskritt :o )

Skrevet

:D

Juhu! Oppdaga nettopp at eg har steget i gradene!

Får eg vera me?! Får eg vera me?!

Suppehue og surrehue går vel litt på det samme,å eg e jaffal surrehue..

Skrevet

Jeg vil også være suppegjøk! Jeg tror jeg vil gjøre meg helt ypperlig som suppegjøk. :lol:

Surrehue også, for den del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...