Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest camillo
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg vårjakke, men har ikke peiling på hva som finnes nå i vår. Jeg hater å shoppe, derfor vil jeg gjerne ha litt peiling på hva som finnes rundt omkring.

Kan ikke være noe veldig dyrt.

Noen som har noen bilder av ting de har kjøpt selv, eller andre forslag, enten til konkrete jakker eller butikker osv...?

Gjest Gjest
Skrevet

Ååå det er jo så mange nydelige jakker rundt om kring :) Det som er spesielt inn i år er jakker som er korte i livet og som har korte ermer. Det er utrolig kult med sånne jakker til feks en lang singlet eller kjole. Fremhever midjen kjempebra.

Slik som denne feks:http://shop.hm.com/media/products/410/ML410_0472_044R_53707.jpg

Akkurat den var ikke så veldig fin da men bare for å vise.

Løp å kjøp :)

Gjest camillo
Skrevet

Takk for tips, men jeg trenger en som er litt mer jakke, altså som dekker, og dermed varmer litt mer. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har kjøpt en hvit trekvart lang jakke fra Vero Moda, kostet 299 og finnes i flere farger. Har hette og glidelås, en perfekt vårjakke :) Trekvart er kanskje å ta litt i, men den dekker rumpa, jeg orker ikke korte jakker når det fortsatt er litt kjølig

Gjest camillo
Skrevet
Jeg har kjøpt en hvit trekvart lang jakke fra Vero Moda, kostet 299 og finnes i flere farger. Har hette og glidelås, en perfekt vårjakke :) Trekvart er kanskje å ta litt i, men den dekker rumpa, jeg orker ikke korte jakker når det fortsatt er litt kjølig

Skal se på den, takk! :)

Skrevet

Eg har kjøpt meg mørkbrun skinnjakke på Vero Moda.

Om det er typisk vårjakke veit eg ikkje heilt, men veldig fin og passe tynn/tjukk no på våren syns eg.

Gjest camillo
Skrevet
Eg har kjøpt meg mørkbrun skinnjakke på Vero Moda.

Om det er typisk vårjakke veit eg ikkje heilt, men veldig fin og passe tynn/tjukk no på våren syns eg.

Kan funke det - hvor mye ga du for den?

Skrevet
Kan funke det - hvor mye ga du for den?

699,-

Er i lysbrun og svart også. Eg syns dei er kjempefine. :)

Gjest camillo
Skrevet

Okay, jeg skal innom og se/prøve. :-D

Gjest gjest1
Skrevet

Åååh de der poltergeist linket til er så fine! Trist de ikke passer til resten av stilen min :( For damete kræsjer litt med slask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...