Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I dag er det 8 mnd siden x-en flyttet fra meg.

I dag flytter han sammen med nye dama.

I dag forsvinner drømmene om resten av livet sammen med han.

I dag begynner drømmene om et nytt og bedre liv......

Jeg er bare så veldig lei meg, føler jeg har kastet bort 15 år på hva...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

:klem:

Det er en tung dag for deg, ta deg tid til å være trist. Det er lov å være det. Men etterhvert vil du klare å se fremover og nye muligheter og drømmer vil ta form. Man lager seg hele tiden nye drømmer, det som kan virke som "hoveddrømmen" kan forandre seg med tiden, og det trenger ikke være negativt.

Gjest Piper
Skrevet

Forstår godt at du er lei deg, men klarer ikke å forstå at du syns du har kastet vekk 15 år. Hvorfor kan du ikek prøve å se det positive med de 15 årene, for jeg regner med at det var mange gode år der. Og det er vel derfor du er så lei deg nå.

Ta tiden til hjelp, og gi deg selv tid til å sørge ferdig. For det tar tid

Skrevet

Uten å vite noe om hva som er årsaken til at dere har gått hver deres vei, så skal det godt gjøres å si noe om dette har vært bortkastet eller ikke. Uannsett så tror jeg nok at du har hatt mye godt i disse årene, om ikke så er tilfelle så hadde du nok ikke vært der så lenge heller.

Jeg har selv kjent på kroppen hvordan det er å bli lurt, og da mener jeg skikkelig lurt av den man er glad i. Personlig trodde jeg at jeg ville ha veldig stpre problemer med å skulle kunne finne ekte god kjærlighet igjen, men uten å leite eller søke etter den var den rett foran nesen min. Etter å ha vært gift og gått skikkelig på trynet, og virkelig funnet kvinnen i mitt liv.

Så selv om alt virker som mørkest en periode så må du ikke miste håpet av den grunn, det er rart med det, men når det er som verst kan det egentlig bare gå en vei (opp). Tror derimot det er viktig at du ikke forhaster deg selv i søken på lykken, men bearbeider din sorg over det tapte på en skikkelig måte og bruker tid på det. Mange pleier å bruke byen og gjerne x antall gutter/menn for å komme over en annen mann, dette tror jeg fungerer dårlig. Prøv heller å få god kontakt med noen skikkelig venner og gjør ting sammen med dem som du gjerne ikke har gjort før.

Dette var en av mine største greier etter forholdet som jeg var i, den første gangen jeg skulle gjøre noe alene som jeg da hadde gjort sammen med henne var vanskelig, men deretter gikk det lettere og lettere.

En skikkelig bearbeidelse betyr også å tenke gjennom de gode og dårlige sider med det man har hatt, og ut i fra dette skape seg en mening om hva man søker i en mann (for ditt vedkommende) i kommende forhold.

Ønsker deg lykke til og er HELT sikker på at du vil se lysningen om ikke så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...