Gjest deppa gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 jeg faller alltid for feil menn. jeg prøver å prøver men jeg ender ALLTID opp med feil menn. menn som lyger, er vinglete eller som ikke <<tør>> å binde seg. jeg gir opp snart. jeg ser ingen grunn til å fortsette med kjærlighetslivet. jeg møter jo bare menn som ikke gjør meg godt. disse såkalte <<badboysene>>. hvordan kan jeg unngå og støte på disse badboysene? jeg vil ikke ha dem men for det er det alltid en badboys i en gutt jeg møter. venninden min sier jeg burde sikte høyere. jeg prøver. og jeg leter men jeg finner dem ikke. hvor skal jeg finne en ordentlig mann hen da? det er vel sikkert meg det er noe feil på.
Knurr Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Kjenner meg så igjen! Men jeg finner bare tøfler. Snille, søte, omsorgsfulle med svært lite futt i. Skal vi bytte?
ALI BABA Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Hei deppa gjest! Har du prøvd på match.com,der traff jeg(gutt) ei fantastisk jente. Det blir vel litt feil når jeg skriver inn og ikke hun,men... Jeg hadde egentlig veldig liten tro på å finne ei jente på "nettet",men det gikk veldig bra. Og jeg kan si det med hånda på hjertet at hun tenker og mener det samme som meg Så hvis du ikke allerede har prøvd det,PRØV DA VEL OG DU LYKKE TIL!!
Gjest deppa gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 ja takk. jeg kan gjerne bytte knurr. jeg har prøvd på Blink. fant en badboys der oxo.
Knurr Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Du skal få en god klem og en liste med telefonnummer av meg, hvis du lager deg profil
Buster Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Høres jo nesten ut som om ditt problem er at du gjerne prøver litt for mye eller for hardt. Den rette finner man sjelden om man går med lupe og leiter etter mister right. Dine egne kriterier for hvordan mannen skal være eller burde være er en ting, men om du er så opphengt i å finne en mann som det virker som du er, så er du nesten garantert å bomme også. Først og fremst har det MYE å gjøre med hvilke signaler du sender ut og hvordan du oppfører deg. Den andre store greien er jo i hvilket miljø du treffer dine menn, du leiter ikke etter en tøffelhelt (sier ikke at det er dette du søker) bland MC gutta. Tenk gjennom for deg selv hva du har for signaler, hvordan oppfører du deg når du er på sjekkeren, er du en utavendt jente som er tøff selv, er du den typen som er midtpunkt for oppmerksomhet, er du kanskje typen som har ingen form for selvtillitt og lar gutta styre deg helt? Så må du finne ut hva du VIRKELIG ønsker av en partner, og ikke gi deg hen bare i håp om at det kan bli noe mer fordi denne personen overøser deg med komplimenter. De aller fleste menn har dette som en HELT naturlig del av sitt vokabulær for å kunne "score" få seg noe. Da enten i form av ONS eller en som de kan være sammen med for en periode til de går lei deg. Første råd jeg vil gi deg for å finne en type som kanskje ser litt på de indre verdier er faktisk å være litt kjiip på greiene, sier ikke at du skal være luremus eller slikt, men kanskje ikke ligge deg på ryggen den første uken eller to. De aller fleste menn som søker etter en jente som de virkelig ønsker noe mer med øsnker ikke en dame som de kan få sex med etter noen timer sammen. Du får dem til å føe seg spesielle om du lar dem jobbe litt for sakene, i tillegg unngår du et rykte om at hun må du prøve deg på for hun er en garantert "score" Høres sikkert sløkket ut det jeg skriver men det er nok veldig mye sannhet i det. Videre ville jeg forandret litt av miljøet jeg vanket i om jeg var deg, om du alltids er av den typen som havner opp med de "slemme" guttene så må du sende noen signaler som også tilsier at dette er det du søker. Ønsker deg lykke til med dine fremtidige valg av partner.
Gjest Hipsters Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Jeg og to venninner av meg tiltrekker oss 3 forskjellige "typer" Venninne 1 : Hun er søt, lys, liten og litt rund, blid og utadvendt. Som regel ender hun opp med gutter som har psykiske problemer og er ustabile.. Venninne 2 : Hun har langt brunt hår, slank, pen, bestemt.. Hun tiltrekker seg BI-studentlignende typer som er litt småklysete og "glatte." Meg selv : Jeg er sporty, blid, litt sjenert, flørtete.. Endte med (samboer nå) de barske, tøffe, sexfikserte guttene, som lyver og er utro.. Ingen av oss fikk tak på de snille, søte, morsomme.... Men så er vel de litt kjedelige også.. Kanskje Endret 20. mai 2006 av Hipsters
Gjest deppa gjest Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Høres jo nesten ut som om ditt problem er at du gjerne prøver litt for mye eller for hardt. Den rette finner man sjelden om man går med lupe og leiter etter mister right. Dine egne kriterier for hvordan mannen skal være eller burde være er en ting, men om du er så opphengt i å finne en mann som det virker som du er, så er du nesten garantert å bomme også. Først og fremst har det MYE å gjøre med hvilke signaler du sender ut og hvordan du oppfører deg. Den andre store greien er jo i hvilket miljø du treffer dine menn, du leiter ikke etter en tøffelhelt (sier ikke at det er dette du søker) bland MC gutta. Tenk gjennom for deg selv hva du har for signaler, hvordan oppfører du deg når du er på sjekkeren, er du en utavendt jente som er tøff selv, er du den typen som er midtpunkt for oppmerksomhet, er du kanskje typen som har ingen form for selvtillitt og lar gutta styre deg helt? Så må du finne ut hva du VIRKELIG ønsker av en partner, og ikke gi deg hen bare i håp om at det kan bli noe mer fordi denne personen overøser deg med komplimenter. De aller fleste menn har dette som en HELT naturlig del av sitt vokabulær for å kunne "score" få seg noe. Da enten i form av ONS eller en som de kan være sammen med for en periode til de går lei deg. Første råd jeg vil gi deg for å finne en type som kanskje ser litt på de indre verdier er faktisk å være litt kjiip på greiene, sier ikke at du skal være luremus eller slikt, men kanskje ikke ligge deg på ryggen den første uken eller to. De aller fleste menn som søker etter en jente som de virkelig ønsker noe mer med øsnker ikke en dame som de kan få sex med etter noen timer sammen. Du får dem til å føe seg spesielle om du lar dem jobbe litt for sakene, i tillegg unngår du et rykte om at hun må du prøve deg på for hun er en garantert "score" Høres sikkert sløkket ut det jeg skriver men det er nok veldig mye sannhet i det. Videre ville jeg forandret litt av miljøet jeg vanket i om jeg var deg, om du alltids er av den typen som havner opp med de "slemme" guttene så må du sende noen signaler som også tilsier at dette er det du søker. Ønsker deg lykke til med dine fremtidige valg av partner. ← Jeg er ingen jente med dårlig selvtillit. helt sant. jeg er oppegående og har ofte en rask setning på lager. jeg er ikke av den jenten som lar meg kue heller. tvert i mot. jeg er faktisk ganske bestemt. takk for svar buster. jeg skal følge dine råd. jeg legger meg ikke alltid med en gutt første gangen men det har hendt. som du sier så er kanskje ikke det så lurt. lurer på hvilke signaler jeg sender ut som tilsier at jeg vil ha en drittsekk til en kjæreste? for meg er veldig på vakt.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #9 Skrevet 20. mai 2006 Ingen av oss fikk tak på de snille, søte, morsomme.... Men så er vel de litt kjedelige også.. Kanskje ← jeg vil heller ha en som er snill og søt og morsom enn en som lyver & er utro.
Gjest Hipsters Skrevet 20. mai 2006 #10 Skrevet 20. mai 2006 jeg vil heller ha en som er snill og søt og morsom enn en som lyver & er utro. ← Jeg også for all del, det var ment som tull. Men at noen velger bort de snill, søte fordi de er kjedelige har jeg sett eksempler på. Men nå er det ikke alle de snille som er kjedelige heller sikkert!
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #11 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er også sånn, tiltrekkes av "badboys" og de av meg. (Tror) jeg er veldig søt, litt sjenert, men alikevel flørtete, tror jeg sender ut sex signaler eller noe sånn. Tillater mye.. Men har ikke dårlig selvtillit, blir bare så forelsket at jeg blir blind
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #12 Skrevet 21. mai 2006 Mange jenter sender ut tvetydige signaler pga usikkerhet, i begynelsen av forholdet er "alt OK" de liker de meste og kan godt prøve noe nytt..Senere i forholdet viser det seg at det er svært lite de liker å gjøre, bortsett fra shopping og det de selv kommer på. Når de ikke får det som de vel blir det suttring og klaging, senere krangling. Noen gutter som har møtt slike jeneter, som altid vil noe annet, men egentlig ikke har lyst til noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå