Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #1 Skrevet 6. desember 2002 bra_denne_Nemi_stripa_her! http://spray.nettavisen.no/kultur/tegneser...tShown=04.12.02 akkurat_slik_er_det_mange_"bærter"_jeg_kjenner_som_er..._at_prisen bestemmer_hvor_fint_noe_(f.eks_klær)_er tragisk:..
Mathias Skrevet 6. desember 2002 #2 Skrevet 6. desember 2002 Kjenner et par hankjønn av samme ulla jeg...
ragnalina Skrevet 6. desember 2002 #3 Skrevet 6. desember 2002 ja er det mange av dem.. :o (vil heller kjöpe den billigere varianten av en bukse og ha råd til en annen bukse senere jeg.. )
starie Skrevet 6. desember 2002 #6 Skrevet 6. desember 2002 Jeg kjenner også et par slike mennesker.. BLEH!
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #7 Skrevet 6. desember 2002 He he. Finnes nok en del slike mennesker ja
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2002 #8 Skrevet 6. desember 2002 Selv kjøper jeg sjelden dyre klær (men sko må alltid være god kvalitet) så jeg er helt ENIG, men... må innrømme at merker betyr litt. Hvorfor kjøper jeg Levis bukser f.eks, når dongerien fra H&M sikkert er like god i kvaliteten?? Liker ikke å innrømme det, men det er litt "stas" noen ganger å kjøpe en bukse f.eks Armani. Sier at det er fordi det er kjempekvalitet, men sannheten er at jeg har kjempegode bukser til 298,- fra H&M også. Hmmm. Hilsen "skap" merke bruker MIE. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #9 Skrevet 6. desember 2002 Joda det er litt kult med litt "dyre" klær en og annen gang :D Men desverre er ikke pengboka mi bygd slik at det ramler inn kapital med en gang den blir tom. Jeg trenger jobb først. Så jeg må nok holde meg til H&M framover, jeg og!
Lilly Skrevet 9. desember 2002 #10 Skrevet 9. desember 2002 Jeg er alt for gnien på penger til at jeg kjøper ting fordi de er dyre. Ser jeg noe som jeg synes er fint, men finner ut at prisen er skyhøy, så liker jeg det vanligvis ikke like godt lenger. Det er nemlig sjelden så fint at det er verdt prisen. Kanskje er greit eksempel på hjerneprogrammering......
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. desember 2002 #11 Skrevet 9. desember 2002 akkurat_slik_er_det_mange_"bærter"_jeg_kjenner_som_er..._at_prisen bestemmer_hvor_fint_noe_(f.eks_klær)_er : Jeg er kjempefan av Nemi og samler på albumene som kommet ut med jevne mellomrom. Anbefaler Julealbumet til alle. Selv om jeg elsker mote og merker så kjøper jeg ikke en topp fra Moschino til 2500 kroner hvis den ikke er fin- så dum er jeg ikke. Jeg handler også på steder som H&M, IKEA og Ählens. Løsningen er å kunne se det vakre i noe selv om det er billig. Jeg elsker å fråtse i billige topper og slikt etc. fra enten H&M eller Lindex. Men jeg elsker også å kjøpe en lekker kjole fra Kamikaze, Don&Donna eller bestille noe fra Macy's, Bloomingdales, Bergdorfs eller Saks via nettet. Jeg vil gjerne understreke at selv om man liker design så trenger man ikke å være dum i hodet slik som Nemi's bekjente. Milla
Snehvit Skrevet 9. desember 2002 #12 Skrevet 9. desember 2002 Men jeg elsker også å kjøpe en lekker kjole fra Kamikaze, Don&Donna eller bestille noe fra Macy's, Bloomingdales, Bergdorfs eller Saks via nettet. Er det ikke litt sjansespill å handle klær via nettet? Det kan da ikke være så lett å vite om plagget vil passe i størrelse eller i det hele tatt sitte pent?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. desember 2002 #13 Skrevet 9. desember 2002 Det er ikke vanskelig i det hele tatt, man sender bare målene sine også får man perfekt størrelse. Det er slettes ikke så vanskelig som mange tror. Og passer det overhodet ikke så har man angrefrist men det har jeg kun benyttet meg av en eneste gang. Milla
Snehvit Skrevet 9. desember 2002 #14 Skrevet 9. desember 2002 Det høres unektelig fristende ut, for det er jo så mye lekkert der ute. Selv har jeg kun tatt sjansen på å bestille DVD-filmer via nettet hittil, men kanskje jeg bør bli litt tøffere. Har du noen bra internettadresser å anbefale Milla?
JohnnyCash Skrevet 11. desember 2002 #15 Skrevet 11. desember 2002 Kjøpte en levis bukse i usa... den sugde max.. skikkelig dårlig kvalitet.. etter det har jeg aldri kjøpt eller gått med levis bukse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå