Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva er det for slags sted egentlig?

Hva har man på seg hvis man skal dit på konsert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er man tøff i trynet og har sikkerhetsnåler i øret. Eller klipper litt i de dyreste klærne man har, bare for å vise at man har personlighet OG stor lommebok.

Eller man driter langt i det, drar på seg olabukse og en (kanskje ikke så veldig rosa og glitrende) topp, og har det gøy!

Hva slags konsert skal du på?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg aner ikke hvem som spiller, skal se på en som søsteren min kjenner... Sikkerhetsnåler er ikke helt min greie, da..... :sjenert:

Gjest StoreSky
Skrevet

Ta på deg det du pleier. Ellers blir det bare teit! Ha en hyggelig kveld ute! :)

ps. mono er litt sånn studentsted -men ikke hør på meg, har vært der en gang..haha

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: Binders og teip er mer i min gate ja...... *kniser*
Gjest Gjesta
Skrevet

Men seriøst, hva skal jeg ha på meg?

Jeg pleier vanligvis å gå i dressbukser og masse bling bling, men har fått streng beskjed om IKKe bling bling......

Skrevet

Jeg ville satset på jeans, en enkel topp (uten blingbling) og kanskje et par brede armbånd i tre. Helt casual, og litt rocka.

Gjest Gjesta
Skrevet

Svart er veldig safe, og jeans. Og gjerne ei t-skjorte med litt tøft trykk.

Gjest Gjesta
Skrevet
Svart er veldig safe, og jeans. Og gjerne ei t-skjorte med litt tøft trykk.

Idol t-skjorte...? *ler*

Gjest Gjesta
Skrevet
Idol t-skjorte...? *ler*

Maybe not... :ler: Heller ikke Jan Werner. Men ærlig talt: jeg har gått på tilsvarende steder i dressbukse og høye hæler (ikke planlagt, ble bare slik), og jeg ble ikke kastet ut. Tror heller ikke jeg fikk noen skumle blikk.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hmmm

Men siden jeg ikke vil gjøre skam på søsteren min, og hun har spesifikt bedt meg om ikke bling bling (noe som er ganske treffende for min måte å pynte meg på) føler jeg meg helt lost og i total villelse....

Skrevet

Jeans, kul topp, støvletter med litt hæl, og en veske som ikke er for damete og fjong. Ikke overdådig sminke, uten at jeg tror du bruker det til vanlig. Enkelt og rocka.

Gjest StoreSky
Skrevet

Men herreguud!! Hvor gamle er dere? 14 år??? Over 17 bør man ha lagt av seg slike nykker.

Hvis dette med bling-bling er så fælt, så ta på deg det vanlige du har på og DROPP bling-bling!!!

Tror du tuller med oss Evelina...:)

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror du tuller med oss Evelina...:)

Evelina tuller ikke ;)

Jeg er en gammel husmor med ei datter som syns mamma er totalt håpløs, og går absolutt aldri på byen. Og for ikke å gjøre fullstendig skam på søsteren min, syns jeg det er ok å sjekk ut hva slags sted jeg egentlig skal på......

Er det lov å anta at du er mann, StoreSky?

Skrevet

Tror ikke hun tuller. Det er vel ikke noe galt i å ville passe inn, vel. Det er ikke kult å komme et sted og oppdage at du er den eneste som er stivpynta.

Gjest Gjesta
Skrevet
Tror ikke hun tuller. Det er vel ikke noe galt i å ville passe inn, vel. Det er ikke kult å komme et sted og oppdage at du er den eneste som er stivpynta.

akkurat :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...