Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvilken greske øy er din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Santorini, og Naxos på en klar andreplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg har bare vært på Karpathos, og vil gjerne ha flere tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 19. mai 2006 #4 Del Skrevet 19. mai 2006 Chios Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2006 #5 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Naxos. (Likte også Parga godt, men det er på fastlandet). Endret 19. mai 2006 av Sprilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 19. mai 2006 #6 Del Skrevet 19. mai 2006 Kreta. Har blitt sterkt turistifisert på nordsiden, men Samaria Ravinen er noe av det største jeg har opplevd, og bøyer meg i støvet. Anbefaler å bo på sørsiden, og få med deg Elaphonissos (vet ikke hvordan det staves...) også! Det er en deilig strand med helt rosa sand! Men Samaria Ravinen: :bukke: :bukke: :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grekofil Skrevet 19. mai 2006 #7 Del Skrevet 19. mai 2006 Naxos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. mai 2006 #8 Del Skrevet 19. mai 2006 Antiparos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #9 Del Skrevet 19. mai 2006 Kreta. Fordi øya byr på så mye variasjon, både hva gjelder strender, folk, og natur. Skopelos som nr 2. Utrolig sjarmerende øy, ute alt for mange turister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mai 2006 #10 Del Skrevet 20. mai 2006 Slenger meg på denne jeg, Evelina. Jeg har aldri vært i Hellas men vi vurderer å reise i år. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #11 Del Skrevet 20. mai 2006 Chios for alle penga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tivoli Skrevet 21. mai 2006 #12 Del Skrevet 21. mai 2006 her må jeg også følge mer..satser på å reise uspesifisert til hellas i juli i to uker. Har lyst til å prøve et nytt sted. Har selv vært på santorini, naxos, ios, parga og kreta. parga er nok favoritt så langt, selv om det ligger på fastlandet. det FØLES som det ligger på en øy når man er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tivoli Skrevet 21. mai 2006 #13 Del Skrevet 21. mai 2006 Kreta. Har blitt sterkt turistifisert på nordsiden, men Samaria Ravinen er noe av det største jeg har opplevd, og bøyer meg i støvet. Anbefaler å bo på sørsiden, og få med deg Elaphonissos (vet ikke hvordan det staves...) også! Det er en deilig strand med helt rosa sand! Men Samaria Ravinen: :bukke: :bukke: :bukke: ← hvor er dette hen? samaria ravinen? har vært på elaphonissos, er det i nærheten? hvem har turer hit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mai 2006 #14 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Dere som anbefaler Chios kan dere fortelle noe om hvorfor? Endret 21. mai 2006 av Sprilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 21. mai 2006 #15 Del Skrevet 21. mai 2006 NAXOS! naxos, naxos, naxos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. mai 2006 #16 Del Skrevet 21. mai 2006 Nå er jeg mest glad i fastlands-Hellas, men av øyene liker jeg Naxos best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel Skrevet 22. mai 2006 #17 Del Skrevet 22. mai 2006 Santorini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 22. mai 2006 #18 Del Skrevet 22. mai 2006 har bare vært på to øyer i hellas, korfu og kos, og da er korfu favoritt iallefall!!! ellers kunne jeg tenke meg å se nærmere på samos, skiathos og zakynthos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #19 Del Skrevet 22. mai 2006 har bare vært på to øyer i hellas, korfu og kos, og da er korfu favoritt iallefall!!! ellers kunne jeg tenke meg å se nærmere på samos, skiathos og zakynthos ← Skiathos er etter min mening den fineste av de øyene du nevner. Der har du f eks Koukanaris, kåret til Hellas fineste strand. Zakynthos er stort sett bare tut og kjør for ungdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 22. mai 2006 #20 Del Skrevet 22. mai 2006 har bare vært på to øyer i hellas, korfu og kos, og da er korfu favoritt iallefall!!! ellers kunne jeg tenke meg å se nærmere på samos, skiathos og zakynthos ← jeg har vært på samos og zakynthos. zakynthos dro jeg til alene, i begynnelsen av juni. det var KALDT vann, og ikke noe spes. samos var kjedelig. der vi var (kokari, om jeg husker rett) blåste det MYE, det var store steiner på stranda og kaldt vann. vi var der i august, og det var ikke mange som badet, mest windsurfere der. men det verste var egentlig at restauranter og barer stengte klokka tolv! det har jeg aldri opplevd i hellas før. men de som har bodd i pythagorion synes samos er en veldig bra øy, så dra heller dit om du skal til samos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå