Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har tidligere brukt YSL Touche eclat under øynene. Den dekket greit, men jeg synes den la seg i "rynkene" og gjorde de mer synlig. Lurer på om noen kan anbefale et annet produkt som er bedre enn YSL?
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Hvis du skal ha noe dekker litt mer, er kanskje Magic Concealer fra Rubinstein tingen? Eventuelt Forget it concealer fra Biotherm. Begge dekker litt mer enn TE, og tørker ikke ut. Hvis du er ute etter en concealer i pennform som er mer fuktgivende og ikke så tørr, så slenger jeg meg på tråden. Hittil er YSL den beste jeg har prøvd, fordi den ikke er så matt.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Vil ha en som ikke tørker ut huden, for jeg får lett tørr hud. Vil bare ha vekk de mørke ringene, eller bare få de litt mindre synlig... YSL er egentlig ok, men lurer på om de finnes bedre. Hva koster de forskjellige i parfymeri, forresten?
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 De to jeg nevnte, koster +/-200 kroner. Før brukte jeg Kanebo, også en pensel-concealer, men jeg syntes den ble litt for matt i finishen, selv om den gir mer fuktighet enn YSL. Så kanskje du kan prøve den? Koster ca 250.
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Jeg lurer på om noen har prøvd pennen fra La Praire (den med refill)? Jeg bruker både YSL og Magic Concealer, men i likhet med dere er jeg på jakt etter en concealer med mye fukt. Innbiller meg at denne fra La Praire gir mye fukt, men det kan hende jeg tar feil.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Jeg lurer på om noen har prøvd pennen fra La Praire (den med refill)? Jeg bruker både YSL og Magic Concealer, men i likhet med dere er jeg på jakt etter en concealer med mye fukt. Innbiller meg at denne fra La Praire gir mye fukt, men det kan hende jeg tar feil. ← Den skal være ufattelig bra, i hvertfall. Men prisen er ikke like ufattelig bra. Bare ufattelig. 500, eller noe sånt? Jeg kommer nok til å teste, i hvertfall i butikken. YSL tørker nok ut, men hittil har jeg levd med det, i mangel på bedre alternativer.
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Ja, den er dyr, men siden det er med refill regner jeg med at jeg får to for prisen av en? Eller? Jeg må sjekke ut denne. Må kjøpe en ny YSL uansett så vi får se om det blir en La Praire istedenfor.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Ja, den er dyr, men siden det er med refill regner jeg med at jeg får to for prisen av en? Eller? Jeg må sjekke ut denne. Må kjøpe en ny YSL uansett så vi får se om det blir en La Praire istedenfor. ← Du får fortelle resten av oss hvordan dette er når du finner det ut. Ok?
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Jeg fant ut at den koster 395 på tax free, så kanskje blir jeg prøvekanin om et par ukers tid.
fargegla82 Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 Biotherm sin forget it koster 150 kr på parfymeri.Har selv tørr hud og har ikke merket noe til at denne tørker ut.Er godt fornøyd!Meget drøy og har god dekkeevne,så de tre femtilappene er den verdt synes jeg.Ser det som en fordel at den er i tube,mer hygienisk og ingenting går til spille",)men d er meg.. La Praire,er den i pennform?kjekt om det kommer en tilbakemld her ang den",
fargegla82 Skrevet 19. mai 2006 #11 Skrevet 19. mai 2006 ..ehem..ser det står at den er i penn lenger oppe ja..Okey!",)
iss Skrevet 19. mai 2006 #12 Skrevet 19. mai 2006 Hva med dior sin penn?? Jeg har nylig kjøpt denne, men synes kanskje ikke den dekker de mørke ringene så bra som jeg hadde håpet....
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #13 Skrevet 19. mai 2006 Hva med dior sin penn?? Jeg har nylig kjøpt denne, men synes kanskje ikke den dekker de mørke ringene så bra som jeg hadde håpet.... ← Dior Skinflash? Jeg synes denne la seg utenpå huden og var veldig kladdete. Hvis du vil ha noe som dekker anbefaler jeg Magic Concealer Helena Rubinstein
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #14 Skrevet 20. mai 2006 Dior Skinflash? Jeg synes denne la seg utenpå huden og var veldig kladdete. Hvis du vil ha noe som dekker anbefaler jeg Magic Concealer Helena Rubinstein ← Huff, den var dårlig, ja. Den skled rundt på huden, og var umulig å få til å "blande seg" med hudtonen.
Sofia Skrevet 20. mai 2006 #15 Skrevet 20. mai 2006 Jeg vil anbefale "Well rested" fra ID makeup (Bare escentuals). Den er i løs pudderform som du påfører med kost. Bare navnet sier jo i seg selv at det hjelper mot trøtte slitne øyne (les: mørke ringer).
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #16 Skrevet 20. mai 2006 Jeg vil anbefale "Well rested" fra ID makeup (Bare escentuals). Den er i løs pudderform som du påfører med kost. Bare navnet sier jo i seg selv at det hjelper mot trøtte slitne øyne (les: mørke ringer). ← Pudderform er jo ikke noe for en med problemer med tørr hud da...
Sofia Skrevet 20. mai 2006 #17 Skrevet 20. mai 2006 Pudderform er jo ikke noe for en med problemer med tørr hud da... ← Det er akkurat det som er det geniale med ID, den inneholder mineraler som gjør at huden slett ikke blir tørr, tvert imot. Den hjelper huden til å bli bedre, mykere liksom.. Det har iallefall vært genialt for meg.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #18 Skrevet 20. mai 2006 Det er akkurat det som er det geniale med ID, den inneholder mineraler som gjør at huden slett ikke blir tørr, tvert imot. Den hjelper huden til å bli bedre, mykere liksom.. Det har iallefall vært genialt for meg. ← Er den annerledes enn den vanlige ID-makeupen? For foundationen derfra kan jeg bare bruke på dager huden min ikke er spesielt tørr, ellers ser det ut som om jeg har sandpapir i ansiktet.
Scheherazade Skrevet 20. mai 2006 #19 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er veldig, veldig fornøyd med min penn fra LaPraire. Reagerer på Yves Saint Laurent sin, og den fra Dior la seg litt her og der. Den er dyr ja, kostet nesten 500, men jeg kjøpte min i begynnelsen av november og har fortsatt ikke brukt opp første patronen, og da er den brukt hver dag. Den inneholder hele 2,5 ml per patron, mer enn feks Dior sin, og er veldig drøy. Alt i allt er den derfor vesentlig rimeligere enn mange andre tryllepenner, den er bare dyr der og da. Men hvorfor man ikke kan kjøpe bare en, er selvsagt et annet spørsmål.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #20 Skrevet 20. mai 2006 Body shop har en flytende lang med grønt lokk som er kjempebra! Den legger seg ikke inn i huden, samtidig som den har en litt skimrende effekt som gjør at huden ser glatt ut. Den ser ganske rosa ut i beholderen, men den er ikke rosa på. Anbefales! Bruker den under øynene, og ysl i øyekroken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå