Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine
Skrevet

Bare trenger litt realitetsorientering,jeg :sjenert: Har for ikke lenge siden blitt sammen med en fyr,-og vi bor på hver vår kant i landet.Siden vi ikke har kunnet treffes for ofte,har vi snakket i timesvis med hverandre hver dag i 6 mnd.Og han kommer på besøk til meg om noen dager.Da dropper han å gå på utdrikningslag for en kamerat til fordel for meg.Og han har tatt ut 2 uker ferie i sommer slik at han kan dra på tur med meg,vist bilder av meg til sønnen osv.MEN!!Fram til for noen dager siden har han snakket om at det ikke er noe problem at vi bor der vi bor,fordi han kan komme annenhver uke og jobbe "hjemme" hos meg osv.Men plutselig de to siste dagene sier han at det slett ikke er sikkert vi kommer å få sett hverandre hver 4 uke engang pga at det er høysesong i jobben hans,samt at vi kan ta ting rolig i flere år fremover,og at det er bra at det er god holdbarhet på det jeg har kjøpt inn før han kommer,fordi man vet aldri med de som jobber i hans bransje(om han faktisk kommer eller ikke).Hva skjer egentlig???Har mannen fått alvorlig angst for å binde seg,liker meg ikke lenger eller er det bare jeg som holder på å bli paranoid og overfølsom??? :overrasket: Og jeg er ganske sikker på at jeg ikke har mast på han om noe,vært sjalu eller noe i den gaten der...Men både han og jeg har bodd alene i flere år uten noen alvorlige forhold for noen av oss,kanskje er det derfor han reagerer nå?Eller at jeg overreagerer nå?

Ja,hva hadde dere tenkt?.. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde ikke "tenkt" jeg hadde spurt ;)

Skrevet
Jeg hadde ikke "tenkt" jeg hadde spurt ;)

helt enig, spør ham om akkurat det du spør oss om her. han kan garantert svare mye bedre en oss, uansett. ;)

Skrevet

Her er det bare en ting å gjøre, SNAKK MED HAM. I avstandforhold er det naturlig nok veldig lett å brenne seg, noe som ikke er kjekt på noen måter og kan unngås om du spiller med åpne kort og krever det samme fra ham.

Det er ikke sikkert at det er noe galt overhodet, men om det ikke er det så har han heller ikke noe å skjule og burde kunne si tingene rett ut som de er, så mitt itps til deg er å snakke med vedkommende.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Ja,hadde dere det?Har jo ikke spesielt lyst til å fremstå som "drama-queen" heller!!!Tenker nemlig litt på at jenter vrir og analyserer alt som blir sagt og ikke sagt.Bare lurte på om dere hadde reagert på det som har blitt sagt,eller om det bare er jeg som har en liten dramatiker i meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...