Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Hvor kan jeg kjøpe vesker på nettet? Vet om www.nbags.no, men er skuffet over utvalget og oppdateringene der.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 www.gooba.no www.shoppingmall.no www.devine.no www.detlillextra.no www.qxl.no www.ebay.com I tillegg har steder som Ellos, HM osv. gjerne noe.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne vesken fra Friis? Har søkt litt rundt uten hell. Key Logo Bag Black (small) heter den.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Er du ute etter kuùle vesker på nett? Da bør du sjekke www.me2you.no! De er ganske nye, så dere har kanskje ikke hørt om dem før.... Var innom her om dagen...Masse kult!! Tror de hadde noe for de fleste, for å si det sånn...masse detaljebilder av veskene har de også Vurderer sterkt å kjøpe meg en selv jeg..En av disse denimveskene så driitlekre ut!! Titt innom dere også!! ANBEFALES
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 Nei, har ikke hørt om dem før, men jeg har hørt om reklame.
yvoesp Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Key Logo Bag Black: fant en inne på qxl http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=25969906
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 www.ebags.com har mye vesker, også reisevesker og laptopvesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå