Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han har jo rett da egentlig.. er ikke sååååå mange idolartister som duger musikalsk sett.. duger til tv-underholdning men så blir de jo borte etterhvert..

og grand prix- for et sirkus!

men, jeg skal se både idol i kveld og melodi grand prix i morgen jeg ! :)

dessuten har vel c.f. lov å uttale seg slik, er han ikke "riksklyse" da?

Skrevet
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116883

Hvorfor driver han og uttaler seg egentlig? Har han noen større meningsrett enn andre? Og vitner ikke dette egentlig bare om smålighet og misunnelse?

Jeg tror ikke det bunner i misunnelse. Vinnerne av Idol må ha en viss grad av suksess for at man skal kunne misunne det, og til dags dato er det bare Kurt som har klart seg. Han er imidlertid innehaver av et talent, i motsetning til andre.

Jeg er enig i at bransjen vier Idol-deltagerne for stor oppmerksomhet. Spilletid som kunne blitt brukt på å fremme andre musikere, musikere som jobber hardt for å nå dit de vil. Jeg kan trøste meg med at Idol ikke vil være evigvarende.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor driver han og uttaler seg egentlig?
:ler:

Vil du avskaffe ytringsfriheten?

Skrevet

Christer Falck har absolutt et poeng.

Gjest gjest1
Skrevet

Jo, men framstår som heller useriøs der han står med jaa9-cdene og snakker om kvalitet. :klaske:

Gjest Gjest1
Skrevet
:ler:

Vil du avskaffe ytringsfriheten?

Nei for all del, men jeg må ha lov til å si at jeg er uenig! :ler:

Han kan si hva han vil, men han fremstår ikke akkurat som seriøs selv.

Skrevet
Christer Falck har rett.

Det toppet seg for meg da jeg så Christian (fra Idol ett-eller-annet-år) vrikkende på hoftene, glisende inn i kameraet: "I ain't got nobody...". Ja, greit du har en OK stemme, men du må da for svarte gidde å høre på teksten :overrasket:

Helt enig. Christian Stenseng er mitt hatobjekt nummer en fra Idol :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Greit nok det han sier, men jeg klarer bare ikke ta fyren seriøst! Han kjøpte opp masse cder slik at sine artister skulle komme innpå vglisten, det er lavmål det!

Gjest Gjest1
Skrevet
Greit nok det han sier, men jeg klarer bare ikke ta fyren seriøst! Han kjøpte opp masse cder slik at sine artister skulle komme innpå vglisten, det er lavmål det!

Ja nettopp. Og så å uttale seg om andres seriøsitet etterpå. :ler:

Skrevet

Helt enig med Christer Falck!

Latterlig av media å bruke så masse plass på kvisete tenåringer som ikke kan synge! Og når deltagere stiller opp på audition for 3. gang på rad..hallo?? Idol burde vært avvikla for 3 sesonger siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...