Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Jeg sliter veldig med dette. Jeg prøver å være litt kostbar og ikke alltid tilgjengelig, men det går ikke. Jeg har ingen unnskyldning, har ingen grunn til å gjøre noe annet når kjæresten ringer og spør om å komme en tur. Har dere noen tips til hva jeg skal si? Er vel litt fælt å juge da. Men det må jo være en ordentlig grunn i steden for å si "nei jeg ska se på TV".
Gjest 1111 Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Hvorfor være kostbar mot en du allerede er sammen med?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 For å ikke være kjedelig... For å vise at det jeg ikke er avhengig av henne For å vise at det er andre ting i livet mitt som er viktigere enn henne Osv
Gjest 1111 Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 For å vise at det er andre ting i livet mitt som er viktigere enn henne Osv Hvorfor skal du vise at andre ting i livet ditt er viktigere enn henne? Det vil bare gjøre henne usikker og få henne til å tvile på hvor mye hun betyr for deg, og det er vel ikke det du prøver å oppnå? Hadde også synes kjæresten min var mer kjedelig om han spilte kostbar og ikke ville finne på noe når jeg ringte enn omvendt. For guds skyld, ikke spill kostbar; dere er kjærester! Du oppnår ingenting positivt med å spille kostbar ovenfor henne.
datajente Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Hvorfor skal du vise at andre ting i livet ditt er viktigere enn henne? Det vil bare gjøre henne usikker og få henne til å tvile på hvor mye hun betyr for deg, og det er vel ikke det du prøver å oppnå? Hadde også synes kjæresten min var mer kjedelig om han spilte kostbar og ikke ville finne på noe når jeg ringte enn omvendt. For guds skyld, ikke spill kostbar; dere er kjærester! Du oppnår ingenting positivt med å spille kostbar ovenfor henne. ← enig
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Men det er jo ikke alltid hun kan når jeg spør om å treffes... Jeg kan alltid... ALLTID..... Hmm
Hu i Svingen Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 For å ikke være kjedelig... For å vise at det jeg ikke er avhengig av henne For å vise at det er andre ting i livet mitt som er viktigere enn henne Osv ← Unnskyld meg, men hvis du faktisk ER ledig så er det jo helt teit å late som om du ikke er det. Og du kan jo faktisk finne på noe å gjøre? Hvis alt du gjør er å se på TV så kunne du kanskje trenge noen nye impulser uansett?
Gjest StoreSky Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Enig med Hu i Svingen. Si at du kan møte henne, men skal først: kompis/tv/høre på musikk/lese/gå på biblioteket/etc. Og gjør det! Men det siste punktet om "andre ting som er viktigere enn henne i livet ditt" er bare teit! DA hadde jeg begynt å lure iaf. Hvis du prioriterer å gjøre ingenting fremfor meg liksom.
Pilar Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Du oppnår ingenting ved å late som om du er opptatt når du ikke er det. Dere er over datestadiet nå, dere er kjærester, og da kommer man lengst ved å vise at man er interessert og har lyst til å være sammen med kjæresten sin.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 For å ikke være kjedelig... For å vise at det jeg ikke er avhengig av henne For å vise at det er andre ting i livet mitt som er viktigere enn henne Osv ← Hvis du er redd for å fremstå slik er det kanskje fordi du er det...? Neida, men ærlig talt, jeg ville heller fått litt flere hobbyer og ting å henge fingrene i! Så slipper du og late som, og dama vilo ha det ekstra gøy sammen med deg fordi du har mer å fortelle om og bidra med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå