Gjest |H| Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/46/.../ef_Kjekkas.jpg
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Men bildet har et budskap som er verd å diskutere; er Catalonia en nasjon?
Gjest Miloine Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Jeg for min del mener at dette bildet TS viser fram her er utrolig sexy for endel utvalgte. Kan ikke fatte at dette er noe å le av? Ryggsekken, skoene og capsen er riktignok litt out of date, men rumpa er jo bare helskjønn da! Terningkast seks (ehhh med x) – sånn: sex PS! Trekker tilbake det med ryggsekken, men ellers er jeg helt enig med det jeg skrev før det! Ja, K.Guden her kan vi diskutere hvorhvidt Spansk region vil bli egen nasjon (gjør som N.Kanin, kommer med litt luft) tøft med frisk luft..... til hoveinnlegget, alt var kjempeflott, helt ærlig gud så jævlig det bildet var Endret 19. mai 2006 av Miloine
Hu i Svingen Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Men bildet har et budskap som er verd å diskutere; er Catalonia en nasjon? ← Ja - Catalonia er i egne øyne en nasjon. (gjør som N.Kanin, kommer med litt luft) ← Ja, nå trenger vi jammen litt luft, er helt enig! Åh, det var deilig, ikke sant?
Gjest Miloine Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Ja, nå trenger vi jammen litt luft, er helt enig! Åh, det var deilig, ikke sant? ← JO, Åå, nydelig var det Endret 19. mai 2006 av Miloine
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Ja - Catalonia er i egne øyne en nasjon. ← Men dét innebærer jo ikke nødvendigvis at man er en egen nasjon, bare at man er det i egne øyne? (prøver febrilsk å få flyttet tråden til Politikkforumet)
Hu i Svingen Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 Men dét innebærer jo ikke nødvendigvis at man er en egen nasjon, bare at man er det i egne øyne? (prøver febrilsk å få flyttet tråden til Politikkforumet) ← Jo. Bombeofrene til ETA beviser det. Dessuten snakker de ikke engang spansk i Catalonia. Ergo, de er ikke spanske. Akkurat som ingen som bor utenfor bomringen i Oslo er norske. See?
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #11 Skrevet 20. mai 2006 Hvorfor ligger denne viktige debatten fortsatt på snikk-snakk? Forresten enig med deg, Hui!
Mossa Skrevet 20. mai 2006 #12 Skrevet 20. mai 2006 OH! MY! GOD! Noe så sexy!! Blir jo helt ør og yr her jeg sitter. Det hadde vært noe å tafset på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå