Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 hei, oppdaget at av 100 gra nøtter (det være seg cashew, pistasje) inneholder 24 g KARBOHYDRAT! er ikke dette bannlyst i denne dietten da? jeg har spist litt hver dag, men visste ikke at det innholdt 13 g karb. til sammenligning inneholder 100 g poteter 13 g karbohydrat Så jeg kan ikke forstå at dette er bra for oss... Fikk også oppskrift på en sunn dessert som man ikke skal legge på seg av, hvis man spiser små mengder. dette var cottage cheese og kako, cottage cheese inneholder 1,5 karb, og kakao inneholder 13 g karbohydrat, dette er kakako uten sukker, kun basert på kakobønner... Jeg brukte et par skeer med cottage cheese, en skje med kakao, og en halv teskje med natreen og mandelekstrakt. Er NATREEN et anbefalt søtningsmiddel i Sb dietten?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 fordi det er forskjell på karbohydratene. poteter inneholder usunde karbs, mens nøtter inneholder sunde karbs. hvis du leser boken så hadde du visst det nesten alle kunstige søtningstoffer er tillatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå