Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Elsker dere sammen under stressende perioder som går over 1-2 mnd. ? Som f.eks. mye å gjøre på jobb, overtid, stress-faktor er på maks. F.eks. eksamensperioder, fremføringer, stress-faktor er på maks. Eller blir det null sex på dere da?
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Det blir mindre i typiske stressperioder som eksamensmåneden osv, men det er aldri tørke som strekker seg over en måned. Da tror jeg vi ville blitt koko begge to. Grunnen til at det blir mindre i stressperioder er mangelen på tid, for egentlig kunne jeg tenke meg mer i sånne perioder. Sex er jo en suveren kur mot stress.
Nabodama Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Ja, ca 2-3 ganger i uka under stressperioder. Men ikke de helt store seansene, nei.
Belit Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Ja, men ikke like mye som ellers. Og det er egentlig teit, for sex er jo skikkelig avstressende!
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Ja det gjør vi, setter kl på en halv time tidligerer om morgenen av og til. Fin måte å starte dagen på i stressperioder. Selvfølgelig gjør vi det også en og annen kveld i sånne tider også, sover så mye bedre da og så er det deilig avslappende med stille rolig sex.
Leo Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Ja! Ufrivillig barnløshet har lært oss at puling må prioriteres og akkurat det ser vi på som en positiv effekt. Det er bra for forholdet, avstressende og man sover godt etterpå! Ikke trenger det å ta lang tid heller... (Vi har et ganske "rett frem" syn på ting og da faren min spurte samboeren min om hvorfor han ikke var ferdig med noe han skulle gjøre, så svarte min kjære at han måtte jo forstå at puling hadde førsteprioritet dersom han ville bli bestfar. Ble helt stille da... )
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Nei, i stressede perioder blir det null sex. Synes uansett det blir så mye mas med all den sex'en.
Krista83 Skrevet 20. mai 2006 #10 Skrevet 20. mai 2006 Nei det blir ikke mye sex i eksamensperioder, men det går helst på sambo sin stressfaktor. Men nå er han ferdig som student snart så da blir det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå