Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har prøvd slik bh tape som du fester under puppen for å få et 'løft'.

Har kjole som jeg ikke kan bruke BH under, og lurer derfor på å prøve noe slikt.

Noen som har prøvd?? Virker det?? Får man kjøpt slikt i butikker (hvilke) eller må det bestilles?

Super takknemlig for svar :lol:

(rettet litt trykkleif)

Skrevet

Jeg har prøvd det, kjøpte en pakke på SparKjøp faktisk. Men de funket ikke noe særlig, de var vanskelig å feste ordentlig, og gav liksom ikke noe særlig støtte. Kunne like gjerne gått uten.

Skrevet

Jeg vet at det er noen som kjøper sports tape på apoteket men vet desverre ikke hvordan den festes... :ler: Men jeg vil gjerne vite det..

Skrevet

Fungerer det for oss med relativt store bryster, også? Bruker størrelse 75E eller 80DD, og er veldig lei av å ikke kunne gå med kjoler og topper som krever fravær av BH'en! :evil:

Men jeg er kanskje litt VEL optimistisk nå...? :roll:

Klemmer fra

Skrevet
Fungerer det for oss med relativt store bryster, også? Bruker størrelse 75E eller 80DD, og er veldig lei av å ikke kunne gå med kjoler og topper som krever fravær av BH'en!

Får si slik moren min sa...

"Evig eies kun det teipte"

:ler:

Skrevet

Har prøvd med sportstape jeg, men ikke vet jeg hvordan det er meningen at det skal festes og ikke fikk jeg det til heller.. :hoho:

Funker gjerne på små pupper det der.

Men det finnes jo både korsett og bh`er med avtagbare stropper eller gjennomsiktige stropper..det er jo verdt å prøve.

Skrevet

Jeg har "ordentlig" puppetape, men den kjøpte jeg i usa sammen med finkjole som trengte det. Vet ikke hvor de eventuelt har det i Norge. Jeg tror ikke du skal satse på puppetape hvis du er særlig over C minus. Helst B kanskje? A trenger vel ikke noenting.. Hvis du er en god C eller over, blir nok resultatet en tape som ikke løfter noe, den bare "er" der. Riktignok kom den tapen i forskjellige cupstørrelser, men det er nå min erfaring. Tapen har ikke superlim heller :D (langt fra så sterkt lim som idrettstape, og idrettstapen må da gjøre vondt i huden?)

Tapen er formet i en slags halvsirkel, så den går fra underarmssiden av puppen og ned under forsiden av puppen, og skal løfte som en bh.

Jeg er en god C, og endte med å gå uten selv om tapen var str C/D. Gikk fint det også, jeg var nok mest nysgjerrig på tapen.

Skrevet

Jeg regnet med at jeg var litt for optimistisk der, ja... :lol:

Men det var jo verd å spørre! :roll:

Jeg får heller prøve å finne på noe annet!

Klemmer fra

• 2 uker senere...
Skrevet

Et annet tips kan kanskje være å sy på BH-skåler i kjolen?

Det gjorde jeg med en slik kjole. Mange undertøysforretninger og sysenter har slik skåler i mer eller mindre stivet utgave. Jeg bruke noen som egentlig var beregnet som innlegg i BH-er, men det gikk like bra. Er størrelse B.

Kjolen min var riktignok slik at det var to lag stoff akkurat foran der, slik at sømmen ikke ble synlig, men det behøves jo ikke akkurat mange fester for å holde ting oppe en kveld uansett.

Nitha

Skrevet

Har vært med å tapet jenter før fotoshoots hehe. Surret med sporttape rundt hele byrstet, rundt og rundt til ønsket effekt var på plass.... Vil ikke anbefale det til dere, men det gjøres da... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...