Dagensdiva Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Har vært i Usa flere ganger, var der sist for 2 år siden..skal være der i 2 mnd i sommer..California, LA for det meste. Startet en sånn tråd for to år siden også tror jeg..når jeg skulle reise..og fikk mange gode tips..Men nå har det sikkert kommet hundre nye ting..osv osv..så for å friske opp litt.. HVA MÅ JEG HA MED HJEM IGJEN FRA USA?? hvaaa måå jeg shoppe!! og hvor!
ashera Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Amerikanske merkeklær som Lee, Levis, Ralph Lauren og Calvin Klein er myyyye billigere enn her. Shampoo fra KMS og Redken likeså. Men kjøp ikke noe bare fordi det er billig, men om du handler ting du allikevel ville ha kjøpt her hjemme sparer du jo massevis.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 USA har sminkemerker vi ikke har her hjemme, som MAC, Nars, Sue Emura, Bobbi Brown osv som vistnok skal være veldig bra.
honey21 Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Alt er jo billigere pga. kronekursen. Kanskje det kan være lurt å kjøpe joggesko/treningssko som ellers vil koste over tusen kroner i Norge? De er vel myyye billigere der enn her
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Victoria's Secret-undertøy! Og prøv å finn en design outlet-store, der kan man få utrolig mye fine designklær kjempebillig!:D
Pimbila Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Bare sånn over til Bergen, men hvordan drar du til USA og hva betaler du for reisen? Har planer om å dra til California i juli, kanskje.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #9 Skrevet 20. mai 2006 så heldig....! Jeg ville kjøpt en NARS cosmetiscs orgasm blush.....
Dagensdiva Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2006 var det meg du spurte om pris på reisen? Betaler 8000..via London..:)bestilte ganske tidlig egentlig..
Dagensdiva Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2006 sebastian produkter. ← har aldri prøvd bobbi brown..men hørt mye positivt..noen som kan anbefale noe?
Gjest Jamila Skrevet 21. mai 2006 #12 Skrevet 21. mai 2006 Om du skal være i LA ville jeg tatt en dagstur til Camarillo. Det ligger ca en times kjøring nordover langs highway 101, og du vil finne en hel by av factory outlets der. Ypperlig shopping! Du finner en oversikt over butikkene de har her: http://www.outletsonline.com/swcpca.htm Har ikke prøvd Bobbi Brown produktene selv, men vet at mange liker de godt. Jeg liker imidlertid kjempegodt MAC produktene, sminke i all verdens farger som sitter godt og er lette å påføre. Liker særlig godt øyenskyggene og leppestiftene derfra, har kun brukt det merket de siste 10 årene.
Latee Skrevet 21. mai 2006 #13 Skrevet 21. mai 2006 Abbonerer på denne tråden jeg, skal også til USA i sommer!
Dagensdiva Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #14 Skrevet 22. mai 2006 prøver å finne den gamle tråden I made 2 years ago..men søren altså..finner den ikke! Var mange gode tips der og!
Diamantfrik Skrevet 22. mai 2006 #15 Skrevet 22. mai 2006 Jeg bodde der borte i nesten 3 år og var på hyppige besøk på Camarillo mallen. I fjor når jeg var over og besøkte gamle venner kjøpte jeg en hel haug med klær.. særlig merkeklær som andre også nevner. Er veldig glad i DKNY, Calvin Klein etc. Kjøpte masse vesker og sko.... En del billig, og noe dyrt! I tillegg har jeg fått barn så jeg kjøpte ny barnevogn til han til 1/4 del av prisen hva vognen koster hjemme, også kjøpte jeg masse kule barneklær og leker som også er billig. Smykker.. diamanter kan også være greit og ta med seg nå som kursen er lav! Ikke uten grunn jeg har det nicket jeg har! Nexus hår produkter er jeg også veldig glad i, så det har jeg alltid kjøpt med meg, samt Dermalogica produkter. God tur! Skulle ønske det var meg. Sukk.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #16 Skrevet 22. mai 2006 I tillegg har jeg fått barn så jeg kjøpte ny barnevogn til han til 1/4 del av prisen hva vognen koster hjemme ← Har du noen nettsider til butikker med barnevogner? Hvor kjøpte du din?
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #17 Skrevet 22. mai 2006 har aldri prøvd bobbi brown..men hørt mye positivt..noen som kan anbefale noe? ← Bobbi Brown Blushene er supergode, det samme er lipglossene.
Diamantfrik Skrevet 22. mai 2006 #18 Skrevet 22. mai 2006 Jeg var inne mange steder og sjekket priser, men tror jeg endte opp på strollers.com Kjøpte en OTH vogn med en del utstyr!
mee mee Skrevet 22. mai 2006 #19 Skrevet 22. mai 2006 jeg reiser snart til LA, så hiver meg på denne tråden også.. men vi betalte kun 6000 da..
Dagensdiva Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #20 Skrevet 22. mai 2006 jeg reiser snart til LA, så hiver meg på denne tråden også.. men vi betalte kun 6000 da.. ← 6000!! såÅ BILLIG..hvilket flyselskap??og hvor lenge skal dere være der? Hvor i LA skal du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå