Gå til innhold

Vibrerende Egg

Anbefalte innlegg

Gjest Tiitei!
Skrevet

Jeg og kjæresten.. Eller jeg da, vil prøve sånt egg.. Men vi titta på det og jeg har et par spørsmål før vi går til kjøp.

Kan man ha det i skjeden mens man har sex, og gjør ikke det vondt for han, med en tråd stikkende ut av meg?

Hvilket egg er å anbefale da?

Takk takk! :humpe:

Gjest Gjest
Skrevet

Egget skal du bruke på klitoris mens han knuller deg. Å ha det inni deg når han trenger inn, blir bare tull.

Gjest Gjest
Skrevet
Egget skal du bruke på klitoris mens han knuller deg. Å ha det inni deg når han trenger inn, blir bare tull.

Åneida! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Åneida! :ler:

Å, kan du gi meg et litt mer utdypende svar ;) Altså, ikke sånn, men hvordan egg burde jeg gå etter?

Skrevet

Tror nok du vil få mer glede av det hvis du bruker det på klitoris, under samleie ja.

Gjest Gjest_*Angel*_*
Skrevet
Jeg og kjæresten.. Eller jeg da, vil prøve sånt egg.. Men vi titta på det og jeg har et par spørsmål før vi går til kjøp.

Kan man ha det i skjeden mens man har sex, og gjør ikke det vondt for han, med en tråd stikkende ut av meg?

Hvilket egg er å anbefale da?

Takk takk! :humpe:

Et egg er absolutt best på klitoris!!!! :sjarmor:

Men det som er enda bedre enn et egg er en liten fingervibrator mot klitoris mens en har sex :hoppe: Sinnsykt gudd!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Men er det noen her som nyter å ha det inni seg under samleiet?

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Sånne egg skal da inni skjeden? Gjerne mens han slikker og fingrer deg... Å ha det inni under samleiet kommer an på hvor stort det er, men sånne små egg er jo helt ok til det også. Så går det også an å putte det i rompa under samleie, det er jo også digg...

Gjest Gjest
Skrevet
Men er det noen her som nyter å ha det inni seg under samleiet?

Du kan jo spørre en mann...om han nyter at hun har den inni seg under samleiet...

Skrevet

Jeg bruker ikke slike egg inni skjeden noen gang jeg, har liten glede av å putte noe vibrerende inn der. Men det som er så kjekt med slike leketøy er at de har mange bruksområder.

Skrevet (endret)

Vi bruker egget inni meg når vi elsker, bruker det på klitoris og analt. Mange bruksområder. Men jeg vil anbefale deg et med latex på utsiden. Mer renslig og glir lettere inn i analen :hoppe: Ledningen er ikke i veien, den kan heller være til glede ved at man bruker den til å dra egget ut og inn av ex.analen. :Hehe:

Endret av lina-77
Gjest Gjest
Skrevet
Å, kan du gi meg et litt mer utdypende svar ;)  Altså, ikke sånn, men hvordan egg burde jeg gå etter?

Hvor dypt skal vi gå her? :sjarmor:

Hm, jeg mente ikke egg, men kuler da.

http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=168

Gjerne enda litt mindre enn disse.

I doggy, med noen sånne som ruller over g-punktet ved hvert støt .. mmm.

Men det kommer an på hvor trang du er, selvfølgelig. Samme med egg, det er neppe noe godt for jenta om man dytter det foran seg mot livmortappen.

Også kan man ikke bare fræse på, øff kørse :ler:

Gjest Lompa
Skrevet

I doggy, med noen sånne som ruller over g-punktet ved hvert støt .. mmm.

Men det kommer an på hvor trang du er, selvfølgelig. Samme med egg, det er neppe noe godt for jenta om man dytter det foran seg mot livmortappen.

Også kan man ikke bare fræse på, øff kørse :ler:

:klø: jamen...Når du har de inni ved samleie, kommer de ikke for langt inn da? Blir det ikke vanskelig å få de ut igjen?

*Kjenner meg litt teit nå pga spørsmålet, men...*

Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Ikke vanskelig å få det ut igjen når man har ledning å trekke i. Et trådløst egg kunne derimot bli et lite prosjekt å få ut igjen kan jeg tenke meg.. :)

Liker best å bruke egg i det hullet som er ledig! Har prøvd å ha både ham og egg inni skjeden samtidig, og det er ganske så deilig for begge to. Men må tross alt være litt forsiktig og ikke kjøre på med full gass, spes ikke hvis han er stor.

Gjest Gjest
Skrevet

Egg er helt fantastisk... Spesielt hvis jeg bruker det på klitten mens han er inni meg og jeg får en finger i rumpen samtidig............... :sjarmor:

Går så det griner da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...