Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Godjenta79
Skrevet

Ble litt inspirert av tråden nedenfor. Hvor mange av dere damer HAR en nr 2 da? Virker som om det bare er mannfolka som har noen på si her...... tror ikke det stemmer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen, og har heller aldri hatt noen nummer 2.

Skrevet

Har hatt en nr. to. Er overhodet ikke stolt av det - tok konsekvensen og gjorde det slutt med min daværende samboer.

Gjest Godjenta79
Skrevet

Har ikke jeg heller altså, og aldri hatt - bare nysgjerrig jeg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke, men har hatt. Og som Jellyfish...er ikke stolt av det.

Nå har jeg ikke nr. 1 engang....fant ut jeg trengte tid alene ;)

Skrevet
Ble litt inspirert av tråden nedenfor. Hvor mange av dere damer HAR en nr 2 da? Virker som om det bare er mannfolka som har noen på si her...... tror ikke det stemmer!

Jeg har heller ingen nr 2 og har aldri hatt noen nr 2. Eg gang ble jeg forelsket i en mens jeg var sammen med en annen. Sa det aldri til han selv om jeg traff han hver dag og vi var kjempegode venner på jobben og veldig "close" (forteller alt til hverandre). Tror (men vet ikke) han kanskje hadde litt følelser for meg også... Hadde aldri hatt samvittighet til å ha noen på si. Jeg gikk faktisk i nesten 6 mnd og var forelsket i denne kjekke mannen på jobb, men til slutt så gikk det over av seg selv og vet at valget jeg gjorde var så riktig så riktig :)

Gjest jente, 23
Skrevet

Jeg har kjæreste, men dypere følelser for en gammel kamerat (som nevnt i egen tråd). Kameraten har hatt samme følelsene, men nå tror jeg han ikke gidder mer for øynene hans er ikke de sammen lenger. Jeg har faktisk verst samvittighet for min "nr.2", for vi har begge ønsket at det skulle bli oss, men så sviktet jeg oss. Etter å ha fortrengt følelsene for nr. 2 da han var bortreist, ble jeg sammen med en annen, men forelskelsen i min nåværende kjæreste var forbigående og følelsene for nr. 2 dukket raskt opp igjen. Nå har jeg lengtet etter nr. 2 siden januar, og tror snart ikke jeg orker mer. Kanskje det er på tide at jeg er stor jente, og sier takk for meg til kjæresten? Det er bare det at kjæresten ikke har den minste mistanke om at noe er galt... jeg har overøst han med kjærlighet i det siste for å få forholdet til å fungere... :tristbla:

Skrevet

Jeg hadde også en nr. 2 engang.

Gjest synseren
Skrevet (endret)

Klarer bare å elske en om gangen.

Endret av synseren
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har ikke og har aldri hatt en nummer to.

Jeg har tre menn i mitt liv; min pappa, min lille sønn og min ektemann ;)

Gjest gjesta
Skrevet

Eg hadde en nr. 2 for en del år sidan.

Hadde en type som var vekkreist i mange måadar(?) av gangen, og en gang endte eg opp med en anna.. og det fortsatte ei go stund.

Fortalte det til typen når han kom heim, og tok konsekvensane av det...

Er singel no, men trur no at om eg hadde hatt type og blitt frista til en nr. 2, så hadde eg nok heller revurdert forholdet mitt.

En skal vel virkelig ikkje gå rundt og tenke og rote med en anna når en har type, rett og slett...

Skrevet

Har ikke hatt nr 2 nei..Og akkurat nå har jeg ikke nr 1 engang.. :tristbla:

Gjest Barmfager
Skrevet

Tells jeg som har noe på gang med 4 stykker? :sjarmor:

Skrevet
Tells jeg som har noe på gang med 4 stykker?  :sjarmor:

Nå bare må jeg spørre!!!! Har du følelser for 4 stk? hvordan i alle dager klarer du det? Jeg pleier som regel bare å like en om gangen?

-Regine

Gjest Barmfager
Skrevet
Nå bare må jeg spørre!!!! Har du følelser for 4 stk? hvordan i alle dager klarer du det? Jeg pleier som regel bare å like en om gangen?

-Regine

Dype følelser bruker jeg lang tid på å utvikle...derfor ser jeg ingenting galt ved det.

Så lenge jeg verken har sex med dem eller lurer dem, hva så?

Jeg er betatt av dem, hvem jeg velger får tiden vise. De har da sikkert flere på gang de også.

At du bare klarer å ha følelser for en av gangen beviser jo at vi alle er forskjellige. ;)

Gjest Gjest_Kristi_*
Skrevet

Har både nr 1 og nr 2 - men jeg ønsker å bli nr 1 hos han som er nr 2, men han har også en nr. 1...

Følelser ? jepp, masse - har ingen følelser lengre for nr. 1, men massevis (egentlig for mye) for nr. 2

Forvirrende ? galskap ? går jeg på trynet gang på gang ? dere kan jo gjette..

:overrasket::murvegg:

Gjest Gjest_Josephine_*
Skrevet

Jeg har en mann nr. 2. Er ikke veldig stolt av det, har to barn med nr. 1 og bor i lag med ham. Men så er det.

Skrevet

Har en nr. 1 og det er akkurat nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...