Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Bestillte div. derfra den 10/5 og den ble sendt 12/5. Men hvordan kan jeg vite hvor pakken er nå? Er den i Norge og når får jeg den? Kan den spores på et vis? Trenger produktene nå, da jeg er tom for alle kremene mine! HJELP!!
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Den kan spores hvis du har fått et sporingsnummer i en mail, men ikke alle nettbutikker har den tjenesten. Sporingsnummer ser noe alla dette ut : RA136015337HK Har du bestillt for over 200 kr blir den som regel stoppet i tollen, og det kan ta littt tid..
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Ok, har kun fått et 6-siffret nr. av essentialdayspa og ikke noe fra posetn i Norge. Prøvde på postens hjemmeside å søke med det 6-siffrede nr., men uten hel, da de sa det var feil. Så da kan jeg vel derssverre ikke finne noe mere ut av det eller?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Hei, jeg har bestilt fra endel fra ESD ltidligere, men jeg har aldri funnet noe sporingsnr. Pleier å ta 7 arbeidsdager før pakken kommer. Bestilte noe forrige søndag men har ikke fått noe lapp ennå. Synes det er verdt å vente så lenge, fordi jeg får alltid de vareprøvene jeg vil ha plus noen ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå