Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når en gift mann sier til ei han har på si:

"Det er greit å ha det litt moro med deg, men jeg vet jeg kommer til å bli veldig hekta på deg".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på sprinterskoene og løp! Kom deg unna før du blir for knyttet til han og ikke la han leke med deg!!!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Dt betyr at du har prøvd deg på en gift mann som har en høy grad av moral og ansvar, og velger en "myk" måte å avvise deg på..

Gjest Godjenta79
Skrevet

Kom deg vekk før du blir hektet på han også!

Gjest Gjest
Skrevet

Men hva mener han med hektet på deg?

Skrevet

Fin måte å omskrive at han et ute etter masse uproblematisk sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Merkelige svar her inne. Det er liksom denne mannen som er den store stygge ulven, mens hun er uskyldigheten selv?

Slik jeg tolker innlegget, så ligger hun etter en gift mann, som ikke ønsker noe forhold til henne, hverken åpent eller på "si".

Skrevet
Når en gift mann sier til ei han har på si:

"Det er greit å ha det litt moro med deg, men jeg vet jeg kommer til å bli veldig hekta på deg".

Da tolker vi ulikt.

Det står at han sier det til en han har på si.

Ikke en han står ved siden av... :ironi:

Gjest Trådtsarter
Skrevet

Jeg må bare legge til litt! For fem år siden hadde vi et forhold og jeg var rimelig forelsket. Det var han også.. faktisk var han klar for å gå fra henne han lever sammen med, men så forsnakket jeg meg og hun fikk vite det av andre. Han valgte å bli for å "redde seg selv" Noe jeg faktisk skjønner veldig godt. Ville nok gjort det samme selv!

Nå fem år senere har vi møtt på hverandre litt igjen og følelsene blusser litt opp. Han har prøvd å holde igjen litt fordi han faktisk har litt følelser for meg, men nå klarte han ikke lenger og ville treffe meg. Tross at han har blittt fersket med meg før.

Det var da han sa det jeg skrev i det første innlegget.. Og da med at det var veldig lett å bli hektet på meg som sist.

Skrevet

Løp unna,finn deg en du kan ha for deg selv.

Ikke la han få i pose og sekk.

Hvis du hadde vært partneren han,syns du det hadde vært gøy?

Neste gang kan det være din tur!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg leser mellom linjene her. Hvis man dømmer etter hans "men" i startinnlegget, pluss hennes uttalelse "han har prøvd å holde litt igjen" i trådstarters svar lenger ned, så er det HUN som er sen pågående her, ikke han.

Likevel klarer dere å vri skylden over på han, og sparer henne for all kritikk. Skjønner at man er på en side der kvinner dyrker sin egen fortreffelighet.

Gjest Gjest
Skrevet
Skjønner at man er på en side der kvinner dyrker sin egen fortreffelighet.

Eller kanskje bare den "fortreffeligheten" ugifte mennesker har overfor gifte, når det kommer til ekstra seksuelle forhold :klaske:

Skrevet

Hvorfor ble han i forholdet "for å redde seg selv"? Dersom han har så sterke følelser for deg skulle ejeg tro at han ville brutt med ektefelle/samboer for isteden satse på deg. Når ektefellen/samboeren først oppdaget at han var utro, ville det antagelig vært relativt lett for ham å bryte med henne. Isteden velger han å satse videre. Hva tror du dette betyr? Jeg har selvfølgelig ikke fasiten, men jeg tipper at han var happy med å knulle deg og at han aldri seriøst har vurdert å gå fra ektefelle/samboer. Nå har han lyst til å knulle deg igjen, men han kommer heller ikke nå til å gå fra sin partner. Jeg tolker det helt klart som en advarsel til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...