Gjest veslo ii Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Har kjempe-vondt i magen, har hatt det sidan i går kveld - men det kjennes ikkje ut som PMS... Eg hadde eggløsning for 5-6 dagar sidan, og har IKM om ein 10-11 dagar trur eg.. Kva kan magevondten komme av? Kan det ha noko med ei eventuell spire å gjere...?
Leanne Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Er du helt sikker på at du har hadt eggløsning? Smertene i magen kan jo også være eggløsnings smerter...
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Jeg også tenker på eggløsning. Hvis du akkurat har kuttet ut pillen så høres det ut som at kroppen jobber for å få i gang eggløsning.
Gjest veslo ii Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Det er nokre månadar sidan eg slutta med prevensjon, så syklusen min er i nokonlunde gjenge att trur eg, men det KAN jo hende det var eggløsning i dag ja.. Vondten er over no i alle fall.. Blir spennande å sjå kva som skjer når eg har IKM då..
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Jeg tenkte også umiddelbart eggløsning, men det vil jo vise seg om litt over en uke eller to.
Gjest veslo ii Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Tida vil vise ja.. Skal begynne med eggløsnings-testar neste syklus då, blir greit å få litt kontroll over kva som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå