Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Det er nok mange som hevder de aldri spiser ferdigpizza, litt sånn som at ingen kjøper se og hør men alle leser det!!! Så hvilken er DIN favoritt? For tiden er min casa di mama med pepperoni, likte sausen på den gamle big one med pepperoni og paprika (men den er forandra:()....og grandis er supergodt når man er max fyllesyk
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Dr. Oetker Casa di Mama quattro formaggi. Ingen over, ingen ved siden.
Brunhilde Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Dr Oetker, men jeg husker ikke hva den heter. Med masse hvitløk og mozarella, ikke noe kjøtt. Jeg pleier å ha på noen skiver bacon og masse sorte oliven. Snaddermat for en. Ellers blir det Big One når 16 åringen bestemmer. Syns allikevel hjemmelaget pizza er best, da.
tuji Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Pizza Ristorante Milano, med kjøttdeig og jalapeños. Skal jammen kjøpe en etterpå.
LilleBille Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Dr. Oetker Casa di Mama quattro formaggi. Ingen over, ingen ved siden. ← Eller evt. en helt enkel "euroshopper" margerita - fra Ica - kun tomatsaus og litt ost. Med en skive spekeskinke eller to - litt pinjekjerner og kanskje litt blåmuggost - er den super. Endret 19. mai 2006 av LilleBille
Blueberry Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Smakte Big One Homemade-style her en dag. Hadde på litt ananas og ekstra ost og krydder så ble den faktisk ganske god. Ellers er jeg glad i den vanlige Grandiosaen og den vanlige Big One. Det finnes en kyllingpizza også som er ganske god, men alt for dyr. Det er i den "En hot pizza"-serien eller hva det nå heter. Kjøper den aldri pga prisen...
Krista83 Skrevet 19. mai 2006 #12 Skrevet 19. mai 2006 Helt vanlig Grandis! ← Jeg støtter denne jeg, gjerne med litt ekstra ost, sopp og ananas. De nye variantene smaker egentlig ganske så likt den originale.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #13 Skrevet 19. mai 2006 grandiosa pepperoni med ekstra ost.. nam nam.. lettere kan det ikke bli
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #14 Skrevet 19. mai 2006 "En skikkelig HOT pizza" eller hva den heter, det er den aller beste Ellers liker jeg Grandiosa Lørdagspizza, og Dr.Oetker med kylling.
Williams Skrevet 19. mai 2006 #16 Skrevet 19. mai 2006 Dr Oetker med mozarella, basillikum og tomat *vann i munen*
Gjest Fruktfat Skrevet 20. mai 2006 #18 Skrevet 20. mai 2006 pizza ristorante fra oetker, pollo og den med mozzarella. eller; alle ristorante pizzaene er favoritt her i huset! JAA, jeg eter ferdigpizza, det er GODT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå