melina Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Noen forslag til hva man kan kjøpe til en jente som fyller 9 år? Kjenner henne egentlig ikke så godt, og dessuten vet jeg ikke hva 9-åringer interesserer seg for for tiden..
*Anne* Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Diddle-ting er jo populært da. Ettersom du ikke kjenner henne så godt, er det jo vanskelig. En bok, brevpost, smykker, "jåle-ting".. Jenter i 9-årsalderen ser jo veldig opp til de som er litt større, og vil gjerne pynte seg da. Men alle barn er ikke like. Noen liker å leke med dukker, noen liker ikke slikt i det hele tatt. Jeg tror jeg ville satset på noe skrivesaker for å bruke på skolen, altså Diddle eller slikt. Det er jo nyttig, og de liker det. Hvis hun har langt hår, kan jo hår-pynt være noe. Det er vel data som er den store interessen for alle for tiden
Annie Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Clik-it's, veske, klær, lommebok, minnebok, glans/glansbildebok, smykker. Listen er lang. Endret 19. mai 2006 av Annie
*Ariel* Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Dagbok, vennebok, skriveutstyr i litt morsomme utgaver.
Gjest Gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Bøker. Min snart tiåring er langt forbi click-its og Diddle-perioden.
strilen Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Vi var nettopp i bursdag til en 9 åring, og vi kjøpte klær. Da kan du evt. gi et gavekort. Du får mye for pengene på H&M.
Tiit Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Little Petshop-dyr er veldig populære blant datteren (9) min og vennene hennes. Kul t-skjorte. Dagbok med lås. CD med kuuuuul musikk (80-talls, norsk...)
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Tanteungen min på 10 er helt gira på "bratz", sånne småfæle dokker..
ceca Skrevet 21. mai 2006 #10 Skrevet 21. mai 2006 smykker, hårting, vennebok (finnes også i diddel !) dagbok med lås, lommebok, fargeblyanter, cd (idol, junior grand prix), ellers så er penger og populært i den alderen.. Ceca
melina Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2006 Takk for svar! Endte med å kjøpe en del ting i Diddle-serien og det ble en suksess, det viste seg at hun elsket den serien (som mange andre i den alderen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå