Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Hei Har datet en fyr siden nov i fjord. Han har lite tid. Jobber med sitt eget firma i to land + at han har familie i sverige. Vi treffes en gang i mnd. noen få dager. Jada. Gidder ikke få svar fra betre vitere nå.. Vet at jeg er tålmodig. Han sier i løpet av dette året har han bygd opp dette osm han ønsker og da vil han kunne jobbe to uker på og to uker av. Akkurat nå jobber han 18 timer i døgnet. Jada, jeg ser selv at dette er vanskelig og det er det. Vi har det alldti helt topp når vi er sammen og det MÅ det jo være i og med at vi ser hverandre så lite. Sist vi snakket så ble det en diskusjon om han egentlig er så glad i meg som han sier. Han sa til slutt da at glem meg ,finn en annen . Jeg er gald i deg. men du fortjener å se meg mer, men det er dette jeg kan gi deg akkurat nå. Jeg er utrolig glad i denne mannen , MEN jeg vet ikke om jeg holder ut å se ham så lite. Jada , noen her vil tenke .. ser hun ikke at han bare er ute etter sex når han vil .Til dere kan jeg si at den sexen vi haer er helt toppers ikke noe knussel der .. Jeg vet oxo at han er sta nok til å velge å bygge dette firmaet sitt og det skjønner jeg oxo i og med at jeg driver eget firma selv og vet hvordan det er . Jeg håper jeg får noen gode svar nå ...
smidja Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Dette er det vel bare du selv som kan svare på. Du må rett og slett sette deg ned og kjenne etter om følelsene for han er sterke nok til at du greier og vente til han har fått hode over vannet med firmaet sitt og har mer tid til deg. Det er et vanskelig valg, så bruk den tiden du trenger på å finne det ut... Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Familie i Sverige? Mener du kone og barn? I så fall bør du glemme det. Hvis ikke, må du selv finne ut om du er tålmodig nok.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 nei nei , her er det ikke noe kone og barn :-) Ordla meg litt galt her .. med familie mener jeg foreldre og hele sitt nettverk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå