Gjest Smelly Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Hva er din favortitt parfyme og hvorfor liker du lukten så godt?
blå Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Har akkurat kjøpt Chanel Allure (den gamle) og den lukter himmelsk. (men hvordan utaler meg egentlig allure??? og hva betyr det??)
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Har akkurat kjøpt Chanel Allure (den gamle) og den lukter himmelsk. (men hvordan utaler meg egentlig allure??? og hva betyr det??) ← Det uttales alluur og betyr tiltrekning eller lokke.
Ellisiv Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Gucci Rush2 Har vært tro mot den i fire år. Den er bare helt nydelig! ikke for sterk og ikke for søt - perfekt.
Gjest Skya Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Denne årstiden: Miami Glow. Hvorfor? For den lukter så godt og minner meg slik om sommer.
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Har akkurat kjøpt Chanel Allure (den gamle) og den lukter himmelsk. (men hvordan utaler meg egentlig allure??? og hva betyr det??) ← Allure betyr sjarm. Jeg har hatt den før og synes den er veldig god
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har mange favoritter, og går fort lei. Jeg bruker sjelden samme parfyme mer enn to dager på rad. For tida liker jeg DKNY, L'Eau par Kenzo, Coco Mademoiselle, Jean Paul Gaulthier, og Gucci Envy. For noen måneder siden kjøpte jeg den nye Guess-parfymen, men den takler jeg ikke lenger, så den står nå i kurven med parfymer jeg ikke bruker så ofte.
Dagensdiva Skrevet 19. mai 2006 #9 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har mange favoritter, og går fort lei. Jeg bruker sjelden samme parfyme mer enn to dager på rad. For tida liker jeg DKNY, L'Eau par Kenzo, Coco Mademoiselle, Jean Paul Gaulthier, og Gucci Envy. For noen måneder siden kjøpte jeg den nye Guess-parfymen, men den takler jeg ikke lenger, så den står nå i kurven med parfymer jeg ikke bruker så ofte. ← jeg har det veldig som deg..
Morea Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 Akkurat nå den nye fra Prada. Ellers bruker jeg Allure fra Chanel og Cinema fra YSL. Vet ikke riktig hvorfor det er akkurat disse jeg liker så godt, men jeg tror nok at de har noen fellestrekk. Lette og blomsterpregede dufter er ikke gode på meg.
Gjest Jalileh Skrevet 19. mai 2006 #11 Skrevet 19. mai 2006 Miss Dior Cherie og Britneys Curious. Jeg er drit dårlig på å forklare parfymelukter, men eh... jeg liker de fordi de er gode.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #12 Skrevet 19. mai 2006 Akkurat nå er jeg veldig glad i DKNY Be Delicious. Men den ultimate favoritten må nok være Dior J'adore.
Villemoe Skrevet 19. mai 2006 #13 Skrevet 19. mai 2006 Har brukt Lagerfeldt sun,moon stars i vel 10 år tror jeg. Den er bare blitt meg
Anglofil Skrevet 19. mai 2006 #15 Skrevet 19. mai 2006 Cool Water fra Davidoff. Den er favoritten min fordi den lukter så godt og er "meg". Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #16 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Prada fra Prada og Chance fra Chanel. Og muligens Coco Mademoiselle fra Chanel også. Edit: Hvorfor? Fordi de ikke er for søte eller har for mye musk. En parfymedame sa engang at jeg likte sjokolade/krydder-aktig lukter, og hun var kanskje inne på noe, ikke vet jeg. Endret 19. mai 2006 av susanne
Gjest KATTAstrofe Skrevet 20. mai 2006 #17 Skrevet 20. mai 2006 Jeg bruker Ohh De Moschino til daglig. Hvorfor? Fordi den lukter godt og litt diskret.
Leo Skrevet 20. mai 2006 #19 Skrevet 20. mai 2006 Favoritten er Lolilita Lempicka fordi den er "varm" uten å bli for tung. Er også glad i Salvatore Ferragamo (Rød flaske, husker ikke navnet...) av samme grunn. Bruker også Chanel No 19 selv om jeg synes den er for gammeldags og "tung" fordi den er oppkalt etter fødselsdagen min.
tobo Skrevet 20. mai 2006 #20 Skrevet 20. mai 2006 Max Mara! ... eh...toppnoten er litt sånn.... Nei - Klarer heller ikke forklare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå