Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg en kjempefin og dyr øyenskygge fra chanel. Synes fargene var så fine, går i orange/brunt/fersken.

Men hvordan legger man egentlig denne øyenskyggen?? hver gang jeg legger litt mørke farger så ser det ut som om jeg har fått en blåveis. For ikke å snakke om om jeg legge litt skygge under øyet, da ser det ut som jeg har de posene....

Kan noen hjelpe meg litt, eller vise til en side hvor det er forklart. Jeg skjønner at det skal være helt lyst oppe ved øyenbrynet (på benet der), men ellers da??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker å legge den lyseste fargen rett under øyenbrynet, og innerst ved neserota. Så legger jeg en "mellom-mørk" farge på øyenlokket opp til globallinja. Den aller mørkeste fargen legger jeg akkurat i globallinja, og ytterst på øyet i en slags v-form (trekker den litt utover på en måte). Bruker fingerne for å blande fargene jevnt sammen.

Hvor mye kosta det øyenskygge-skrinet fra Chanel forresten? Jeg så nemlig at de hadde fått inn et kjempefint skrin med 4 farger som de ikke har hatt tidligere, sikkert sånn limited edition-greie. Har så lyst på det! :)

Gjest Gjest
Skrevet

du har ikke noe bilde?? jeg skjønner ikke helt dette jeg. v-form?? uff, dette er ikke lett.

Jeg husker ikke prisen, for jeg kjøpte den på taxfree, og jeg har ikke kvitteringen. Men det var et par hundre tror jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er ingen øyeskyggeekspert, men har to slike skrin for det. :sjenert: De koster rundt 300 på tax free, ca 400 her hjemme.

Gjest Gjest
Skrevet
du har ikke noe bilde?? jeg skjønner ikke helt dette jeg. v-form?? uff, dette er ikke lett.

Jeg husker ikke prisen, for jeg kjøpte den på taxfree, og jeg har ikke kvitteringen. Men det var et par hundre tror jeg.

Hmm, kanskje de ulike kosmetikk-merkene har forklaringer og tips på sine hjemmesider? Ellers fant jeg dette i Expressen (som skriver mye bra om sminke) http://expressen.se/index.jsp?a=504568

Trykk på der det står "Bildspesial sotsminkning" for å se bilder av sminkningen. Samme prinsippene gjelder selv om det ikke er snakk om sotede øyne i ditt tilfelle. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...