Gjest Chloe Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Hei jeg lurer bare på hva slags erfaring dere har med parkinnkjøring/barnehageinnkjøring? Minsten skal begynne i park om en mnd, og jeg lurer på når det er vanlig å la de være der alene. Noen gode råd?
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Mine jenter var 2 og 2 1/2 når de begynte i park. De to-tre første dagene var jeg der sammen med de et par timer. Resten av uka var de der halv dag, dvs to timer alene. Nå var det kanskje enklere for minstejenta å begynne, hun hadde tross alt storesøsteren der, og innkjøringen var rimelig "kjapt" unnagjort.
Annie Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 HAr du barn det bare er 1/2 år i mellom lenej? Hvordan får man til det?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 HAr du barn det bare er 1/2 år i mellom lenej? Hvordan får man til det? ← Hun sier at barna var 2 og 2 1/2 når de begynte i park, ikke at de er så gamle. Kan f.eks være den største som beynte som 2 åring mens den minste begynte når ho var 2 1/2 år. Så dette er ikke vanskelig å få til.
Annie Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Du har hgelt rett gjest. Jeg leste det helt feil, ser det nå... Takk
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Hehe... Jeg formulerte meg nok en smule klønete.Det er ganske nøyaktig 21 mnd mellom jenten mine. Den eldste begynte i park når hun var 2 år og den yngste når hun var 2 1/2. Jeg var veldig fornøyd med det tilbudet vi fikk i parken. Det var to godt voksne damer som drev den, og ungene ble godt ivaretatt. Tror ikke jeg opplevde en eneste gang at noen av jentene hadde hverken våt bleie eller avføring i bleien når jeg hentet. Det var sangstunder og "organisert" lek i tillegg til at ungene fikk boltre seg på et flott uteområde. Med "den riktige" parken og engasjerte ansatte tror jeg park kan gi et godt tilbud om ikke barnehage er en mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå