Gjest pija Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Hei! Jeg har lenge hatt lyst og prøve jentesex, er uerfaren,men så har man prøvd det å.. Jeg tenner normalt ikke på jenter,men har en ting for jenter med mørkt hår og lange negler... Er jeg bifil da?siden jeg kunne tenkt meg sex,men egentlig ikke tenner så mye på jenter?Samboeren mener jeg er det,men er litt usikker selv..??
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Man trenger ikke være noen fil for og ha lyst til og prøve samme kjønn! Jeg kaller det eksperimentel
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Det at ei heterofil jente blir kåt på ei annen jente, "heter" egentlig ingenting. Dette må du bare prøve ut, og finne ut hvordan er, hvis ikke så kommer lysten på dette til å "kverne" i hodet ditt år etter år. Er det jenter i onanifantasiene dine?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Det er magne som definerer seg som biSEKSUELL, men sikke som biFIL. For magne virker dette skillet helt merkelig, men for magne i din situasjon skiller de mellom seksualitet og kjærlighet. Dette er et helt vanelg skille, og magne forskere har problemer med å studere homofilit og bifili da de bruker denne betegnelsen. mange som har sex med det andre kjønn oppfatter seg ikke som bifile og faller derfor ikke inn under forskningsgruppen. Ja det ble litt teknisk dette her, men altså er et vanelig å ha sex med samme kljønn uten å oppfatte seg selv som bifil Vårt sammfunns kjønns og seksual normer er veldig svart hvitt, og tillater ikke mellomkategorier. mange andre lang opererer med helt andre kategorier på kjønnlig omgang enn det vi gjør og har flere gråsoner. Seksualitet og kjærlighet er alt fra så svart hvitt som våre hetro, homo og bi kategorier er. Ikke bry deg om betegnelser og kategorier. Lev ut din seksualitet som du ønsker, kategorier kan du tenke på etterhvert som du ser hvilke lyster som kommer etter dine handlinger og fantasier er utprøvd. (dersom du føler du har behov for en definisjon av din egen seksualitet da)
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Hvem f**** er magne? ← Dysletiker med dårlig tid som ikke gidder se over skrivefeil, blir fort litt rot da Regner med dere legger godviljen til, og ser hv jeg mener
Cuba Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Oki, beklager det Skjønte jo hva du mente, men var litt morsomt når det hele tiden var snakk om onkelen min
Gjest pija Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Enkelte ganger kan jeg tenke på ei jente mens jeg onanerer ja... Blir vanvitti tent av det...
Gjest Gjest_Stinemor_* Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 jeg har eksperimentert sammen med venninner siden jeg var ung jente. Jeg kunne aldri ha vært "kjæreste" med jente, så dette handler om å nyte sammen med andre. For oss har det handlet om å være kåte sammen - og vi har vært så trygge på hverandre at vi har kunnet kline litt, ta på hverandre og gi hverandre orgasmer. Hvilken fil jeg kjører i vet jeg sannelig ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå