Gjest *** Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Vi er heeeelt i startfasen på om vi skal begynne å prøve og bli gravide... Problemet er at vi ikke har sex så ofte pga.smerter hos meg, men vi vil gjerne ha barn. og håper også at en fødsel kan hjelpe på underlivsplagene mine... Har hørt om eggløsningstester, men er rimelig grønn på disse områdene, så trenger litt tips og råd. Hvordan fungerer en sånn test, når er det lettest å bli gravid osv osv... Setter pris på råd og tips fra dere
Leanne Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 eggløsningstester er ganske dyre, så jeg ville anbefalt å vente noen måneder med å kjøpe disse. eggløsningen skjer ca. 14 dager før neste mens, det er da du har muligheten for å bli gravid. Så ha mest mulig sex 20 - 10 dager før neste forventet mens.. Eggløsningstester er en pakke som inneholder 5-7 tester. Disse taes om morgenen ved å tisse på de. den viser om du har eggløsning den dagen eller ikke. Skal tas i det tidsrommet du tror du har eggløsning for å se om du virkelig har det da... litt vanskelig å forklare dette
Minnie27 Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Du får kjøpt billige eggløsningstester på billigeteste.com! Anbefales! Jeg har kjøpt der, og har fått positivt utslag på disse. De fungerer vel like greit som andre tester. Ta en titt innom nettsida og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå