Gå til innhold

Er du krøller eller en bretter ?

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

jeg bretter men ikke så nøye, bare sånn at det ikke blir en krøll

Skrevet

Jeg er normal. Så jeg bretter. Og alt av tørk som trengs har selvsagt blitt lagt i press i en bok underveis i prosessen. Det er derfor vi gutta vanligvis tar med oss lesestoff når vi går på do.

Skrevet

Ha ha ha.... en riktig skøyer! :ler:

Skrevet

Jeg ble litt usikker, så etter å ha gjennomfört en dopapir-undersökelse i dag har jeg kommet fram til fölgende resultat:

Jeg bretter mens papiret enda er på rullen, river av og tórker i vei. Noen ganger bretter jeg papiret og törker enda en gang. Tenk så miljövennlig da! :tommelsmil:

Skrevet

Jeg bretter! Som oftest trippelt, så snur jeg det øverste laget inn slik at det blir dobbelt, og tørker en gang til. :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg måtte telle, jeg er en bretter, når jeg har brettet meg ferdig er det 16 lag med papir :overrasket: Det blir ikke så tjukt som det høres ut, bare prøv. :ler: Begynner å lure på om jeg kanskje sløser litt med papiret, det er en her i huset som mener at toalettpapiret forsvinner så fort.

Skrevet

Hva faen. Hva er det for noen sjuuuuke folk som krøller papiret sitt? Da har man jo null kontroll!

Skrevet

:ironi: Jeg krøller som bare faaan, jeg, og jeg er verken sjuk eller lite miljøvendig fordiom!

God natt :sove:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg faktisk bretter roser. No kidding, folkens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...