Gå til innhold

Er du krøller eller en bretter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en surrer. Altså surrer jeg rundt høyrehanda, sånn at fingrene er halvveis gjennom "rullen", og tørker med den biten som jeg ikke har handa under. Bak surrer jeg først papiret rundt venstrehanda, og når det kjennes halvsolid ut tar jeg det av og tørker med høyrehanda.

Har aldri fått verken det ene eller det andra på handa, verken når jeg tørker meg selv eller andre (som jeg gjør på jobb, sånn for å oppklare det med en gang).

Innarbeidet vane som jeg trodde alle hadde! :overrasket:

Skrevet

Dritmorsomt tema!

Så tok vi diskusjonen i heimen: Jeg krøller - han bretter. Og da fikk jeg bekreftet en grym mistanke :overrasket:

Bretter'n bretter - tørker - OG BRETTER EN GANG TIL OG TØRKER MED SAMME PAPIRET!!

Er det normalt?? Er det vanlig? takke meg til krøllen.....

Ambi

:smoke:

Skrevet

Syns eg har sett liknande tråd før?? Men morsomt uansett! :ler:

Eg brettar sjølvsagt. Og eg har null respekt og toleranse for dei såkalla krøllarane (som er over 5 år).

Gjest gjest1
Skrevet

Hvordan bretter dere da? Ruller? Eller /\/\/\/\ sånn?

Hvis ikke blir det jo "Krøller, bretter ELLER ruller?" Hoho! Alt du kan gjøre med dassingpaooapier!!

Skrevet

Du trenger ikke respektere meg og mine krøllevaner Samantha!! Jeg driiiiter uansett i hva andre synes om hvordan papiret blir behandlet før, etter og under rumpetørking såh! :ler:

Skrevet
Du trenger ikke respektere meg og mine krøllevaner Samantha!! Jeg driiiiter uansett i hva andre synes om hvordan papiret blir behandlet før, etter og under rumpetørking såh!  :ler:

LOOSER!!

*lagar L-teikn med fingrane i panna* ;)

Skrevet
LOOSER!!

*lagar L-teikn med fingrane i panna*  ;)

Men jeg er helt rein i rompa uansett. Vil du se??

:flekke:

Skrevet

Oj!! :overrasket: Den var jo imponerande rein den! :ler:

Du skal sjå eg må til å trekke tilbake dei tidligare uttalelsane mine.

Neppe.... :sjarmor:

Gjest gjesta
Skrevet

Eg RULLA papiret rundt handa, også bretta eg det ihop og tørka!!

og tørka SELVFØLGELIG bakfra ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Hvordan vet dere at fingrene deres ikke bare plopper ut mellom alle krøllene?

:kvalm:

Er bare snakk om å bruke nok. Jeg forsikrer meg om at fingre og hånd/håndledd generelt er dekket av papir... Jeg kjøper ofte dopapir for å si det sånn, tetter ofte doen og sånn

Bretter -to/tre lag eller no'  Tørker meg heller flere ganger ved behov.

Hvis man krøller så har man ikke styring på hvor fingrene er! Dessuten er det en uting å bruke masse papir...synes nå jeg.

Jeg prøvde å brette nå for moro skyld, tok fire "lag", med dobbelt papir, og dette brukte jeg ikke, for det så altfor snaut ut

Jeg bretter. Tenk de som krøller! Plutselig er det en liten glipe, og fingrene blir smurt inn med BÆSJ!!!!!! AASJ!! :overrasket:

Neeeeeida

Man venter med å tørke til man har avsluttet tissingen og det eventuelt henger igjen en liten dråpe, gjør man ikke? Det er begrenset hvor mye søl det kan bli av en liten dråpe. En annen ting er at urin faktisk er sterilt.

Jeg bretter. Ca 70cm papir eller noe sånt - har ikke fått noe på fingrene ennå, verken foran eller bak. Åtte lag med papir er faktisk nok til ikke å få noe som helst igjennom.

Og etterpå bruker vi såpe og vann på hendene så blir det så bra atte..

Urin er ekkelt selv om det er sterilt...

Dette med å vaske seg etterpå; ja, det er en selvfølge. Men da har man jo lukket igjen bukse osv, da kan det jo komme ekle ting på knappen f.eks.? Av den grunn bruker jeg Tampax, ikke ob, for da må man jo "klå" oppi der... Herregud, ser jeg virker svært hysterisk nå :rodme:

Hysterisk morsom tråd jeg har ledd flere ganger av!=D ante ikke at det fantes folk (over en viss alder) som krøller...

Hva ER dette du og Lois mener om at voksne skal brette? :klø: :ler:

Krøller, men JEG blir ikke grisete på fingrene fordi jeg har teken  :tunge1:

NEMLIG! :Nikke:

Dritmorsomt tema!

Så tok vi diskusjonen i heimen: Jeg krøller - han bretter. Og da fikk jeg bekreftet en grym mistanke :overrasket:

Bretter'n bretter - tørker - OG BRETTER EN GANG TIL OG TØRKER MED SAMME PAPIRET!!

Er det normalt?? Er det vanlig? takke meg til krøllen.....

Ambi

:smoke:

Nei, da tar man mer papir fra rullen

Skrevet

Krøller. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg krøller, selvfølgelig! Det har jeg lært ungene mine og. Mannen min er en bretter, ungene er krøllere, etter meg, og det er jeg stolt av. :ler:

Til opplysning: Jeg er 39 år og har aldri fått bæsj eller tiss på hendene.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg krøller, selvfølgelig! Det har jeg lært ungene mine og. Mannen min er en bretter, ungene er krøllere, etter meg, og det er jeg stolt av. :ler:

Til opplysning: Jeg er 39 år og har aldri fått bæsj eller tiss på hendene.

:klappe: *Stolt av tjukke slekta* Din mann er jo inngiftet, så han kan jeg ikke bry meg om, men av avkommet er flinke er jo strålende! :hoppe:

Skrevet

Jeg er en krøller. Kunne ikke falt meg inn å brette, uansett hvor mye papir jeg ville brukt.

Gjest gjest1
Skrevet
Dette med å vaske seg etterpå; ja, det er en selvfølge. Men da har man jo lukket igjen bukse osv, da kan det jo komme ekle ting på knappen f.eks.?

Hvis man får "ekle" ting på fingeren så kjenner man det. På samme måte som at du kjenner det hvis du tråkker i vann på gulvet.

Og hva gjør man da? Man tørker det vekk.

Verre er det faktisk ikke.

Men jeg bruker mer enn 70cm papir så jeg etter at jeg svarte i tråden i går. Det er nok en drøy meter.

Bak blir det mer, for jeg tørker mer en en gang. Og jeg skylder ned i omganger for å unngå å tette doen.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Alle over 5 burde brette dopapir i ekte origami-stil,

Jeg forbinder dobesøk med...- ikke origami, men noe helt annet som begynner på o og slytter på i.

Jeg bretter OG krøller, forresten. På samme måte som nyere forskning anbefaler.

http://www.healthytoilethabits.com

Endret av Kvinneguden
Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg er dritsjokkert over at det er så mange som krøller. Trodde alle ansvarlige foreldre lærte barna sine av med det.

Jesper Juul - ta ansvar!

Skrevet

He? Lettere forvirra her. Aldri tenkt over saken, men tror jeg faktisk gjør en mellomting.

Det blir vel mer KRØLL enn brett. Ellers så glir jo bare papiret opp og jeg får bæsj på fingrene. Er nemlig veldig smooth i rompa og bruker papir av høy og litt glatt kvalitet. :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
Hvis man får "ekle" ting på fingeren så kjenner man det. På samme måte som at du kjenner det hvis du tråkker i vann på gulvet.

Og hva gjør man da? Man tørker det vekk.

Verre er det faktisk ikke.

Men jeg bruker mer enn 70cm papir så jeg etter at jeg svarte i tråden i går. Det er nok en drøy meter.

Bak blir det mer, for jeg tørker mer en en gang. Og jeg skylder ned i omganger for å unngå å tette doen.

Har spurt flere jeg kjenner nå, hun som jobber hos min mor bruker tre ark som er doble, og folder disse sammen... Det høres alt for lite ut synes jeg...

Ellers; var på do nå; og jeg drar papiret ut i folder som jeg så krøller sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...