Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

men vet ikke hvilken. Er medlem i flere bokklubber og nå begynner det å bli endel bøker som jeg ikke har fått lest. Hvilken forfatter skal jeg velge - hvem er din favoritt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til jeg finner deg av John Irving.

Holder på med den selv, nærmer meg slutten. Slet litt til å begynne med, men nå tror jeg at jeg synes den er bra. Tykk bok!

Gjest Bokgjest
Skrevet

Har akkurat avsluttet Berlinerpoplene av Anne B Ragde. En kjempefin bok om familiehemmeligheter, klarte nesten ikke å legge den fra meg. En annen flott bok er Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón, den er både mystisk, eventyrlig, morsom og spennende! Og hva med krimromanene til Robert Wilson?Spennende!

Skrevet

Skriv en liste over hvilke bøker, du har liggende. Da blir det en enkel sak å plukke en ut til deg :)

Skrevet

Siste boken jeg leste (eller rettere sagt hørte i lydbokversjon) var "Idas Dans" av Gunnhild Corwen. Jeg likte den veldig godt selv om den er trist.

Gjest Gjest
Skrevet

"Balansekunst" er en flott bok!

Skrevet

Jeg leser Dan Brown - Iskald bedrag, så spennende at det er vankelig å legge den ifra seg.

Gjest Gjest_Pepsi_*
Skrevet

Har nettopp fått bok fra Amazon "A miracle in the Andes" om rugby laget som styrtet på 1970-tallet og måtte overleve i 70 dager i fjellene mellom Paraguay og Chile. Til slutt måtte de spise sine venner for å overleve.... en som overlevde har skrevet boken. Veldig spennende så langt!!

Skrevet
Jeg leser Dan Brown - Iskald bedrag, så spennende at det er vankelig å legge den ifra seg.

Jeg leste denne boken for litt siden, brukte en uke på den. Er ikke flink til å lese bøker jeg, blir så sinnsykt usosial. Så det blir litt i rykk og napp. Men alle Dan Brown sine bøker er bra og så Harry Potter da.

Gjest Catwoman
Skrevet
Til jeg finner deg av John Irving.

Holder på med den selv, nærmer meg slutten. Slet litt til å begynne med, men nå tror jeg at jeg synes den er bra. Tykk bok!

*signerer iherdig* En helt fantastisk bok synes jeg. :)

Gjest Gjest_trådstarter
Skrevet

Noen av disse har jeg lest (Ragde og Zafon). Liker John Irving veldig godt, tror det blir en han har skrevet. Takk for tipsene ;)

Skrevet

Louis de Bernières: Kaptein Corellis mandolin

Skrevet

Nåde av Bjørnstad

Skrevet

Liza Marklund eller Unni Lindell

Skrevet

Nå er John Irving yndlingsforfatteren min, så jeg skal helt klart lese siste boken hans. Vil dog anbefale en herlig liten bok jeg nettopp leste, Alkymisten av Paulo Coelho :) jeg var litt nedfor og lei da jeg begynte å lese den, men den fikk meg til å føle håp og ga meg mye å tenke på

Gjest Hilde79
Skrevet

ALLE bøkene til Isabel Allende bør du lese :)

"Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón

"Renkesmed" og "Smaken av fløyel" av Sara Waters

"Røverbruden" av Margaret Atwood

+ bøkene til Gabriel Garcia Marquez :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...