Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 men vet ikke hvilken. Er medlem i flere bokklubber og nå begynner det å bli endel bøker som jeg ikke har fått lest. Hvilken forfatter skal jeg velge - hvem er din favoritt ?
Montezuma Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Til jeg finner deg av John Irving. Holder på med den selv, nærmer meg slutten. Slet litt til å begynne med, men nå tror jeg at jeg synes den er bra. Tykk bok!
Gjest Bokgjest Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Har akkurat avsluttet Berlinerpoplene av Anne B Ragde. En kjempefin bok om familiehemmeligheter, klarte nesten ikke å legge den fra meg. En annen flott bok er Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón, den er både mystisk, eventyrlig, morsom og spennende! Og hva med krimromanene til Robert Wilson?Spennende!
Mrs. K Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Skriv en liste over hvilke bøker, du har liggende. Da blir det en enkel sak å plukke en ut til deg
LilleMy Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Siste boken jeg leste (eller rettere sagt hørte i lydbokversjon) var "Idas Dans" av Gunnhild Corwen. Jeg likte den veldig godt selv om den er trist.
Gjest Skya Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Jeg leser Dan Brown - Iskald bedrag, så spennende at det er vankelig å legge den ifra seg.
Gjest Gjest_Pepsi_* Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Har nettopp fått bok fra Amazon "A miracle in the Andes" om rugby laget som styrtet på 1970-tallet og måtte overleve i 70 dager i fjellene mellom Paraguay og Chile. Til slutt måtte de spise sine venner for å overleve.... en som overlevde har skrevet boken. Veldig spennende så langt!!
Krista83 Skrevet 20. mai 2006 #9 Skrevet 20. mai 2006 Jeg leser Dan Brown - Iskald bedrag, så spennende at det er vankelig å legge den ifra seg. ← Jeg leste denne boken for litt siden, brukte en uke på den. Er ikke flink til å lese bøker jeg, blir så sinnsykt usosial. Så det blir litt i rykk og napp. Men alle Dan Brown sine bøker er bra og så Harry Potter da.
Gjest Catwoman Skrevet 20. mai 2006 #10 Skrevet 20. mai 2006 Til jeg finner deg av John Irving. Holder på med den selv, nærmer meg slutten. Slet litt til å begynne med, men nå tror jeg at jeg synes den er bra. Tykk bok! ← *signerer iherdig* En helt fantastisk bok synes jeg.
Gjest Gjest_trådstarter Skrevet 20. mai 2006 #11 Skrevet 20. mai 2006 Noen av disse har jeg lest (Ragde og Zafon). Liker John Irving veldig godt, tror det blir en han har skrevet. Takk for tipsene
Nita Skrevet 21. mai 2006 #16 Skrevet 21. mai 2006 Nå er John Irving yndlingsforfatteren min, så jeg skal helt klart lese siste boken hans. Vil dog anbefale en herlig liten bok jeg nettopp leste, Alkymisten av Paulo Coelho jeg var litt nedfor og lei da jeg begynte å lese den, men den fikk meg til å føle håp og ga meg mye å tenke på
Gjest Hilde79 Skrevet 21. mai 2006 #17 Skrevet 21. mai 2006 ALLE bøkene til Isabel Allende bør du lese "Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón "Renkesmed" og "Smaken av fløyel" av Sara Waters "Røverbruden" av Margaret Atwood + bøkene til Gabriel Garcia Marquez
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå