Gå til innhold

Forlovere

Gjest Julibrud 06

Anbefalte innlegg

Gjest Julibrud 06
Skrevet

Jeg har lyst å involvere forloverne våre i selve vielsen. Noen som har opplevd noe fint i denne sammenheng? Jeg har sett forlovere som velsignet brudeparet sammen med presten. De holdt brudeparet på hver sin skulder. Det var veldig fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre forlovere skal gå inn sammen i kirken til musikk.

Skrevet

Våre forlovere skal sitte oppe sammen med oss også skal de lese hver sin bibeltekst :)

Skrevet

Være med på forbønnen, lese bibeltekst, dikt, synge eller spille hvis de kan det.

Skrevet

Vi har bestemt oss for at forloverene våre skal sitte der fremme.

Jentene skal holde to langstilkede champagnefargede roser hver, som jeg og samboer gir til svigerforeldrene våre etter pappa har overlevert meg til samboer, og han har gått til plassen sin. Fin gest syns jeg...

På slutten av vielsen skal vi skrive under på papirene og gutten spretter champagne som en salutt!

Skrevet

Min forlover skal synge og vi tenkte å spørre hans forlover om å lese et bibelvers e.l

Gjest gjest1
Skrevet

Presten vår ytret faktisk ønske om at vi skulle finne to personer til å lese skrifter under vielsen. Vi tenkte selvfølgelig automatisk på våre forlovere og spurte de. Mannens forlover hadde ikke lyst så vi fant en annen kamerat til oppgaven men det er ihvertfall en måte å involvere de om de selv ønsker det. :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...